Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aulis-vilen
profiilit
aulis-vilen
aulis-vilen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mitäpä roope tykkää sellasesta bidee jutusta jossa bidee kahvan tilalla oli kunnon sutipää kuraharja.
Käyttäjä kehui käteväksi ja nauraakkaan ei uskaltanu kun kerran "meiän mies" oli sen asentanut.
22.06.2012 20:15
Täältä sivusta kiitän leinosta.
Lejanna niit joskus laitteli mut nyt sekin on hävinny jonnekkin,sanon vaan et leinolla oli sana hallussa
21.06.2012 21:11
Saksalaisen makkaran ystävänä tyydyn siihen ja varmistan suolansaannin kietomalla kaapelin tukevaan pekoni kääreeseen.
19.06.2012 20:40
Meinasin kirjoittaa vastauksen aloittajalle mut sanonkin sulle.
Jokainen raskas aamu jolloin menin töihin tuttuun ympäristöön ja jokainen vastus jonka siellä koin ei ollut turhaa.
Kun menen omalle pihalle kesäilloin ja istun siel tutulle paikalle ja vedän keuhkoihini kasvien tuoksua se vahvistaa ajatusta.
Eikä talviillan kirpeyskään samalla paikalla kaada mielikuvaa.
17.06.2012 10:06
Jospa pojat muisteli vanhoja ja ajattelivat et kun seuraava pressa valitaan heiän joukosta niin kassit ei pilaa tunnelmaa.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/ulkoministeri_leskisen_muovikassi_45803.html#media=45804
15.06.2012 21:42
Lueskelin ton seli selin juttua ja vaikka itte kuulun niihin hyljeksittyihin ja pikkasen vihattuihinkin absolutisteihin niin ei taira kirjottaja ymmärtää ihmismieltä.
Oli sitten syöminen tai juominen kysees niin siin on taustalla jotain omituista ja hallittematonta.
Sillon kun mieli kuormittuu niin se etsii omituisia purkaus teitä, en juonut mutta söin kun heinämies,aivan käsittämättömiä annoksia ja koska vaan.
Koko ikäni sentään urheillut ja tiesin tarkkaan mitä kannattaa suuhun laittaa,nyt kun mieli tasaantuu on syöminenkin loppunu ,ilman terapeutteja ja kriisiryhmiä.
Monesta minuukin voi syyttää mut toisten ennakolta tuomitsemista olen koittanu välttää ,monelle olen ollu se olkapääkin.
En osaa ketään viinassa neuvoa muuten kuin sanomalla et käytä omaa järkeäs siel on paljon käyttämätöntä voimaa.
13.06.2012 21:09
On niitä omituisia naisia jotka haluu sellasen pikkusievän mussukan
09.06.2012 21:29
Kun pashavanhemmat saa lapsen niin se voi pashamaisesti, oletko todella sitä mieltä että hunksi on oikeassa?
Pashaduunillahan tarkoitetaan yleensä heikommin palkattuja töitä, onko työmiehen lapsi siis syntymässään jo kadotukseen suohon tuomittu?
Onko siis ainoastaan akateemisilla ja yrittäjillä onnelliset ja tasapainoiset lapset?
Näin jos on niin kerro miten pyyrän lapseltani anteeksi kun hänet tänne matkaansaatoin kärsimään huonossa osassaan.
Otetaanko köyhiltä lapsenteko oikeus pois?
09.06.2012 21:27
Mitäpä tuumaat siitä et flodiras ,siel puistosuolla on tiikeripythonit vallanneet koko alueen?
kallio pythonit seuraa peräs,se se vasta on paha juttu.
20.05.2012 20:09
On kai siinä taustalla useimiten ihmisen ikävä toisen luo.
Tanssi antaa jonkinlaisen luvan ujoillekkin koskea siihen kiinostavaan ihmiseen.
Mulla meni se opetteluaika jotenkin sivu kun hain leipää suuhuni,köyhällä ei ollu kunnon kuteitakaan.
Ei siit kumminkaan kauheen isoo vahinkoo tullut sain mä sentään nuottikorvan synnyinlahjaks.
18.05.2012 22:26
paljon kehutaan ja hehkutetaan vapautta ja yksinolon autuutta.
Itte olen sitä mieltä et kun tulee ikää niin se kaveri on entist tärkeempi, vaikkei se oliskaan suunnatonta tunteitten paloa niin turvallista olkapäätä kumminkin.
olis karseeta joku aamu herätä ja tajuta et ei liiku toinen puoli tms.
18.05.2012 22:17
Kun kattelee sellasia kilpatanssijoita niin tulee mieleen ilmiselvät kosintamenot, just sellasia liikkeitä tapaa eläimillä.
18.05.2012 22:06
Vessapaperi rullan viel ymmärtää mut talouspaperi rulla?
Kas kun ei alumiinifolio rullan hylsyä.
18.05.2012 21:37
Silloin otettiin varman päälle ja mentiin vaihtoaskelilla.
18.05.2012 21:21
Se onkin toinen juttu, varatut ja karanneet on aina aiheuttaneet vaikeuksia ellei muuta niin omassa mielessä kaihertaa.
18.05.2012 20:45
Ei ne poliisit ketään enää putkaan mielellään vie,kato vaikka poliisit sarjaa.
Eikun kotiin vaan,haukuttavaksi.
18.05.2012 20:35
Pahimpina aikoina lapseni sanoi että,nyt en haluaa ketään seurakseni ja tilanteen parantuessa kaipasi kovastikkin kaveria.
Olet siinä ollakko vai eikö olla tilantees.
Itte uskon et jokaisella on pari jossakin.
17.05.2012 20:50
Onkohan ihmisen fiksuus uskomisesta tai ei uskomisesta kiinni?
Molemmathan perustuu pelkkään uskoon .
Jonkinlaista brassailua uhoominen suuntaan tai toiseen
itte olen tavannu aivan mahtavia merimiespappeja liperillä ja ilman
17.05.2012 20:30
Vanhempi likka elää ja on ilonamme.
05.05.2012 13:53
Sinähän se sälli oot,mä taas kävin kummaamas ruiskutusventtiilien expansion tankin.
21.04.2012 14:08
20 / 29