Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aina välillä tulee vastaavanlaisia kummasteluja ja varmasti ihan asiaa on kirjoittaja tarkoittanut. Tällöin kyseessä lienee jonkinlainen väärinkäsitys Suomi24 palstojen moderoinnista. Palstasefut eivät ole millään tavalla töissä Enirolla (Suomi24:n omistaja), vaan hommaa hoidetaan ihan vapaaehtoispohjalta. Olemme siis ihan tavallisia palstojen lukijoita/kirjoittajia, jotka ovat itse halunneet alkaa huolehtimaan jonkin palstan siisteydestä. Sefut eivät todellakaan istu missään konttorilla, vaan "sefuilua" hoidetaan ihan siinä samalla kun surffaillaan muutenkin netissä kotona esim.
Se että joidenkin mielestä sefu ei saisi kirjoittaa palstalle, saati sitten ilmasta mielipidettään siellä voi toki olla jonkun mielipide, mutta asia ei näin oikeasti ole. Itseasiassa yksi ensimmäisistä sefuksi pääsemisen ehdoista on se, että on itse aktiivinen palstan kirjoittaja. Itsekkin toki olen sitä mieltä että sefun on oltava maltillinen kirjoituksissaan, koska se tähti siellä perässä moninkertaistaa kuitenkin sen viestin merkityksen monille lukijoille; Sheriffi on jatkuvasti suurennuslasin alla.
Alla vielä linkkejä Sheriffejä koskeviin sivuihin:
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/hakemus.chtml
06.11.2005 16:35
Vaikka painottikin että "ihan siis vaan sellasta kännisten pelleilyä" niin silti muut eivät ehkä olisi mitään vastaavaa kertoneet ensimmäisenä. Perttu on kyllä sinut itsensä kanssa.
06.11.2005 16:12
Tätä on keskustelufoorumit parhaimmillaan... Asiallisia ja informatiivisia linkkejä lisää vaan. Kiitos kun toit nämä tännekkin.
06.11.2005 16:09
jokaisella nimeämiskerralla
06.11.2005 00:25
Siltä vaikuttaisi että Timo äänestää naisia.
Antti taas on jokaisessa äänestyksessä tähän mennessä äänestänyt Timoa enkä usko että tuo nytkään muuttuu; Kaksi vai yksi pistettä se jää nähtäväksi, mutta toinen niistä menee kyllä jommalle kummalle naisista.
Mika ei varmasti tule Perttua äänestämään. Heidän välinsä ovat aivan kunnossa Bono-valinnasta huolimatta. Viime äänestyksessä sanoi:"Reilua on nimetä yksi mies ja yksi nainen", ja nimesi silloin Timon. Veikkaan että nimeää Timon ja jomman kumman naisista.
Pertulle saattaa olla vaikea nimetä ketään miehistä joten hänkin ehkä hieman vastentahtoisesti päätyy nimeämään naiset.
Terhi ja Tiina tuskin nimeävät toisiaan.
Tämä siis näin pelkästään loogista ajattelua käyttäen, mutta äänestykset ovat joka kerta yllättäviä. Edellinen nimeäminen oli ensimmäinen selkeästi taktikoitu nimeämiskierros. Tästä selkeänä merkkinä oli se että Perttu ei yks kaks saanutkään yhtään pistettä. Kilpa kiristyy ja jokainen varmasti haaveilee jo finaalista, ja miettii keitä muita siellä on / kannattaisi olla. Puukkojen olisi korkea aika tulla kuvaan mukaan.
Pakko se oon vielä huomenna tehdä ihan tarkka veikkaus nimeämisistä johonkin gallup-ketjuun ennen talkshowta
06.11.2005 00:00
Ihan yhtälailla, tai jopa enemmän, pojat oli innoissaan ruokasatsista.
05.11.2005 23:22
Ainoa tapahtuma koko päivänä oli jääkaapista löytynyt ruokayllätys. Valmistivat herkkuillallisen ja sen valmistusta ja nauttimista lähinnä näytettiin.
05.11.2005 23:16
Noi on niitä lappuja joissa oli niitä italiankielisiä Bonon vierailua varten. Nyt ne huvikseen opiskelee niitä. Oon muuten aika varma että vitsinä heittävät jonkun noista huomisessa talkshowssa. Ainakin Antti jos siltä jotain kysytään.
05.11.2005 23:14
Tunti sitten laitoit saman viestin... Joten eiköhän tämän voi poistaa :)
05.11.2005 19:56
On siellä tullu käytyä... Onneksi ei ole kukaan tunnistanut vielä :D
No joo.. siis yhen kerran oon käyny BB:n aikana, eli se siitä...
05.11.2005 18:51
Siis aivan älyttömän hauska idea.. Olen varma että yhen ohjelman verran kevyesti kantaisi tuo idea...
05.11.2005 18:47
No tällaiseen palautteeseen hieman varautuneena laitoinkin että "aamulenkillä". On toki hyvä jos hänellä on oikeasti liikuntatottumuksena lenkkeillä päivittäin. En tunne Terhiä ollenkaan ja tämä nyt oli tosiaan taas minun mielipide jota saa toki kritisoida. En kuitenkaan ole niin naivi että uskoisin kilpailkoiden kommentteja esim siitä ettei heillä olisi tullut mieleen BB:n voitto, tai että eivät hioisi huonojen puoliensa särmiä tietoisesti tuolla. Raha on kyllä kova motivaatio ainakin jo nyt, kun on enään kuukausi jäljellä.
Tarvitaan erikoisempia tilanteita kuin talon normaaliaskareet jotta se huonompi puoli tulisi esiin näistä jälkipään pelaajista. Juuri sellaisia tilanteita jonka teki esterata-tehtävän palkinto...
05.11.2005 18:32
Tulihan se sieltä.. Mielipiteesi niin kirjoitettuna että se täällä voi olla.
Ja kuten muutkin saan myös minä asiallisesti mielipiteitä kommentoida: Yhdyn mielipiteeseesi siitä että Terhi hieman antaa väärää kuvaa liikuntatottumuksistaan; En usko että hänellä on tapana tehdä aamulenkki.
Sen sijaan en ymmärrä miksi ei saisi peilailla vaikka ei olisikaan ihan timmivartaloinen. Tai ylipäänsä hävetä sitä hirveästi, niin kuin sinun kirjoituksestasi saa kuvan. Tuntuu siltä että Terhi viihtyy omassa kropassaan, Kathyn jälkeen, parhaiten kaikista talossa olleista naisista. Tämä ei tietenkään poissulje sitä etteikö hän hoikempi toivoisi olevansa.. Kukapa meistä ei toivoisi olevansa hieman parempi ym.
05.11.2005 18:07
tai ei ainakaan ole tähän mennessä ollut suomen BB:ssä. Palkintohuoneen puute on mielestäni ollut mielenkiintoa vähentävä seikka, kun ei ole tullut tällaisia tapahtumia kuin esim Laura Bonon vierailu, jossa vain osa pääsee nauttimaan jostain extrasta.
05.11.2005 17:45
Tossa yks kerta tuli mieleen että onkohan edes muita palstoja kuin tämä ja "virallinen subin palsta". Jippiillä kävin kurkkaamassa mutta en ainakaan löytänyt...
Onko tämä meidän palsta suosituin ei virallinen bb-palsta?
05.11.2005 02:45
Eli siis annetaan nyt sitten olla näytteenä taas joidenkin mielenkiinnon aiheista. terhi peseytyy kyllä, mutta sitähän sitä et todellisuudessa edes halunnut kysyä, eikö niin? Halusit vain provota äänestämään Terhiä pois jossain tulevassa äänestyksessä.
05.11.2005 01:15
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000011649242
04.11.2005 20:47
Tärvelit sitten koko ketjun tolla nick-valinnalla. Vaan oliko tarkoituksesi edes asiallisesti keskustellakkaan?
Asiallinen kommenttini tähän on että Terhi on lievästi ylipainoinen noin silmämääräisesti. Sallin toki asiasta keskustelemista, mutta en minä siinä mitään ongelmaa nää...
04.11.2005 17:07
sen viimeisen lauseen takia jossa vihjaisit kaikkia hakijoita epäsiveellisiksi. Sinänsä ihan asiallista oli että mainitsit useilla kilpailijoilla olevan jonkinlaista herpeslääkettä, mutta miksi et viitsinyt mainita edes sitä että kyse on huuliherpeslääkkeistä, joita on vapaasti apteekeista ostettavista. 90% ihmisistä tuo viirus on, mutta useimmilla oireettoman... Että silleen.
04.11.2005 17:00
http://it.launch.yahoo.com/laura_bono/
Keskellä linkki "Non Credo Nei Miracoli" Lauran musiikkivideoon.
04.11.2005 08:46
47 / 61