Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Tasa-arvoajatelmia

Kun nainen halaa naista kadulla, he ovat ystäviä. Kun mies halaa miestä kadulla, he ovat homoja. Kun nainen halaa naap
    70 plus
    19
    1097
  2. Apua, aika loppuu

Mitä minun pitäisi tehdä, kun aika loppuu. Minulla on vain 24 tuntia vuorokaudessa käytössä, eikä se riitä, kun pitäisi
    70 plus
    21
    1096
  3. Uudet kengät pakastimeen

Jos olet ostanut uudet talvikengät, niin testaa ne ennen pakkasia vaikka pakastimessa. Jos niiden pohjat kovenee pakkase
    70 plus
    10
    1084
  4. Oletteko kuulleet?

Eilen kuuntelin radiosta 50v sitten uutisia. Matti heittää Matin päivänä kuuman kiven avantoon sanoivat uutisissa. Minä
    70 plus
    20
    1083
  5. Huhuja liikkeellä

Olettekos kuulleet? Kunnallisen uimahallin yleisessä saunassa miesten puolella yksi luotettavan tuntuinen mies kertoi k
    70 plus
    21
    1050
  6. Tunnetko tekosairaita?

Terveyskeskuksissa sanotaan olevan asiakkaita, jotka tulevat sinne hakemaan sosiaalista kontaktia, kuuntelijaa, myötäelä
    70 plus
    20
    1049
  7. Kaikki naamat näkyviin

Naiset syyttää miehiä kähminnästä ja miesten naamat ja nimet julkaistaan lehdissä ja tv:ssä. Itse en hyväksy kähmintää,
    70 plus
    16
    992
  8. Kaveria ei jätetä.

Tuo otsikon sanonta lienee niin vanha, että tuskin edes luoja sitä tietää. Monet ymmärtävät sen tarkoittavan vain sotati
    70 plus
    24
    962
  9. Mattojen piiskaus

Pelkäätkö mattojen piiskausta? Sanoitko työkavereillesi lauantaitöissä, että kyllä tämä kotiolot voittaa, siellä kun jo
    70 plus
    8
    912
  10. Eläkeläisten asiat on hoidettu

Eläkeläisten asiat on hoidettu hyvin, sanoi Ministeri Hyssälä tänään, kun oppositio vaati eläkeläisille indeksikorjausta
    70 plus
    18
    907
  11. Putkimiehet ovat oikeassa

Kuten tällä viikolla olemme nähneet, 4" skeida ei mahdu 3" putkeen. Suomi24 viemärikin meni tukkoon, kun käytimme niin
    Ryhmät
    18
    893
  12. Kokouksen velvoite

Kokouksen velvoittaman ilmoitan: Kunnallisen Uimahallin Yleisen Saunan Hallisukeltajakerhon jäsenet pohtivat vuoden alo
    70 plus
    27
    891
  13. Mikään ei ole ikuista

Hei taas. Väitetään, että Mooses sai Jumalalta kahteen kivipaateen kirjoitetut lait. Paasia ei kai ole löydetty. Nämä la
    70 plus
    19
    887
  14. Minä kävin Kotikadulla

Kotikadun miehet kuvataan ääliöiksi ja nahjuksiksi ja naiset älyköiksi aktivisteiksi. Taitaa mennä aikaa ennen kuin seu
    70 plus
    23
    880
  15. Hyvä poliisi, paha poliisi

Luin juttua tuosta huumepoliisien tutkinnasta. Tuli mieleen nuo amerikkalaiset poliisi- ja oikeussalisarjat. Niissäkin j
    Oikeudenkäynnit
    6
    877
  16. Keskustelua

Eilen sanottiin huomenta. Tänään näyttää tulevan vähän hiljaisempi päivä.
    70 plus
    12
    869
  17. Kuka ei kuulu joukkoon?

Niin, kuka ei kuulu joukkoon? Bill Clinton, Vladimir Putin ja Nicolas Sarkozy Kaikki ovat presidenttejä, mutta vai
    70 plus
    16
    859
  18. Aurinkoista päivää Pilville,

kuten myös muille sunnuntaikävelijöille.
    Ryhmät
    20
    859
  19. Joko taas?

Istuttiin eilen tv:n ääressä ja luistelua katsottiin. Yhtä äkkiä tv alkoi vilkkua ja sitten värit meni sekaisin. Oliko v
    70 plus
    13
    847
  20. Mistä se johtuu?

Ostin kaupasta hapanleivän, sellaisen valmiiksi halkaistun. Otin palasesta puolikkaan ja voitelin ja sitten havaitsin yh
    70 plus
    9
    846