Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

20

Kommenttia

170

1. Kun minä olin kakara, meille jaettiin kans 6. luokalla stipendejä.

Meillä ei vielä silloin ollut tyttöjen tai poikien stidendejä, vaan muistaakseni vain yksi stidendi ja se meni sitten luokan parhaalle.

Että ennenwanhaan sitä jaettiin vaan se yksi stipendi.

Kenties tämä tupla-stidendointi on saanut alkunsa juuri tasa-arvosta?
  2. "Tai sitten me ikäloput neljävitoset ollaan ihan toiselta planeetalta."

Nelikymppinen ei tosiaankaan ole ikäloppu. Parissa vuosikymmenessä on kuitenkin muuttunut aika paljon. Nyky-nuorison moraali ei ole läheskään samalla tasolla. En edes uskalla ajatella millaisessa kaveriporukassa minun mukulani joskus aikuistuu :O

"Vai riittääkö miehelle seurusteluaikaan pelkkä hyvänyön suukko ja kädestä pitely?"

Ei nyt ehkä pelkkä pusu ja käden pitely, mutta kyllä ainakin ilman seksiä pitäisi voida seurustella ainakin sellaset puolisen vuotta. Siis mielestäni vähintään 6kk ja huomautetaan nyt että minäkin olen mies. Jos ei mies edes tuohon kykyne, niin ei se mies sinua varmaan kovin arvossa pidä. Tai ei ole luonteeltaan kovinkaan kärsivällinen. Helvettiähän se miehelle toki on, mutta minusta ainakin oiva tapa todistaa tyttöystävälle että todellakin on rakastunut.

En sano, että avioliittoon pitäisi odottaa, koska en ole uskovainen. Mieluumminkin odotellaan, kunnes ollaan varmoja siitä että tässä parisuhteessa haluaa kasvaa vanhaksi.

Tarkoitukseni ei ollut suinkaan mollata Suomen naisia. Jos ilmaisin asiani niin huonosti, että tekstistäni tämä käsityksen sai, syyn on oltava huonossa kirjoituksessani. Pyydän mitä nöyrymmiten anteeksi. Tarkoitukseni oli moittia Suomessa vallitsevan seurustelu- ja baarikulttuurin kevytkenkäisyyttä kokonaisuudessaan, ei suinkaan ainoastaan naisia. Harva nuori nykyään enää etsii Sitä Oikeaa, jonka kanssa voisi joskus wanhana hakea nitroja apteekista. Enemmänkin sitä perjantaipanoa metsästetään. Jotenkin se vaan masentaa...

- Dekas, Suomen ateistinen kiihkomoralisti numero yksi!
  3. "Hei, sä oot aika kiva. Vie mut joskus vaikka kahville tai jotain, jookosta?"

Jos ei tehoa niin mies on joko varattu tai homo.

Näin yksikertaisia me miehet olemme :)

- Dekas