Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: On käyty Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

97

Kommenttia

5292

1. ostamaan Panasonic Lumix DMC-FX7 -kameran ja siihen 1 gigan muistikortin. Kamerassa on 5 megapikselin kenno, optinen kuvanvakain ja 3 x zoom. Etsin 2,5 tuumaa.
    Sopii vaikka paidan taskuun. Toisen akun ostin myös, tarvikkeena 21 E (merkkiliikkeessä 65 E).
    Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen. Todella vaikea saada kuvia epäonnistumaan.
    Nyt kaupoissa on jo uudempi malli joka vie vähemmän virtaa. Hinta 450 E, 1G:n muistikortti noin 100 E.
  2. vain! Joko heti?
  3. veljeni täyttä asiaa.
  4. ja huuhaata on monta sorttia.
    Horoskoopit kyllä ovat täyttä roskaa.

Olin joskus Intiassa ja joku pummi pyysi rahaa, niin hän näyttäisi tempun. Jotenkin olin sellaisessa mielentilassa, että annoinkin hänelle noin 20 mk vastaavan setelin. Hän kirjoitti jotakin pienelle paperilapulle ja antoi sen minulle. Sitten hän pyysi minua mainitsemaan jonkin planeetan nimen. Minulle tuli tunne, että pitää sanoa Venus, mutta vastarannan kiiskenä sanoin Uranus. Avasin lapun ja siinä luki Venus.
    Sitten pummi pyysi uutta seteliä ja sanoi kertovansa minulle äitini nimen. En antanut, jolloin hän sanoi, että minä en usko häneen, jonka myönsin oikeaksi.
    Näyttäisi siis siltä, että jotkut ilmeisesti harjoittelun tuloksena jonkin verran pystyvät ohjailemaan toisen ajatuksia omillaan, ellei toinen ole valppaana.

Sitten toinen huuhaa.
    Muistan, miten minulle ennen syntymääni kerrottiin kolme asiaa tulevasta elämästäni ja näytettiin syy niihin. Itse hyväksyin ne oikeudenmukaisina ja kohtuullisina ja sen jälkeen syyn muisto otettiin minulta pois. Ihan vähän aavistusta jäi...
    Kaikki kolme ovat toteutuneet minun voimatta vaikuttaa niihin juuri ollenkaan. Kahteen olen saanut ihan vähän lievennystä, en tarkkaan tiedä minkä kustannuksella. Kaksi on jo menettänyt ajankohtaisuutensa, kolmatta vastaan olen yrittänyt tapella vuosia, täysin tuloksetta. Yksi keino olisi vielä jäljellä, mutta sitä en käytä - uskon, että joudun maksamaan sen vastaisuudessa ja sitä en halua. Tasataan tilit kerralla...
    Näistä kolmesta asiasta oli yksi hyvä ja se on toiminut todella hyvin. Ei toimi enää. Kaksi oli huonoja; niistä sain vähän tingittyä. Toinen on jo ohi mennyttä elämää eikä siitä ole haittaa enää, mutta toinen toimii yhä täydellä tehollaan.

Vähän muutakin olisi, mutta olkoon.
    On se vaan hauska ikäänkuin sivusta seurata, miten asiat oikeasti toimivat. Olenkin yrittänyt viime aikoina analysoida, sen yhden huonon asian toteutumismekanismia. Ei ole vielä selvinnyt...

Kirjoitti sitroen, köysien puutteessa irrallaan.