Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paahdin1
profiilit
paahdin1
paahdin1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aina on mukava tutustua uusiin ihmisiin.
Minut löytää myös tuolta treffit puolelta samalla nimimerkillä, eli eikun lukemaan ja jos nappaa niin pistää viestiä tulemaan. :)
20.08.2011 21:21
En kyllä ymmärrä miksi me_bella on yksinäinen. Myöskin Essi vaikuttaa mukavalta naiselta. Surettaa molempien puolesta.
Itsellä asiat jo jossainmäärin mallillaan, mutta nuorempana olin yleensä äärettömän ahdistunut ja masentunut. Jopa niin paljon, että tuntui kuin olisi kivi rinnan päällä.
20.08.2011 21:17
Tällä hetkellä opiskelija, vuoden sisään pitäisi valmistua insinööriksi.
18.10.2010 02:19
*Nostaa käden ylös*
Tuo salikohta ei kyllä osu ja terveestä itsetunnosta en ole varma.
Tiedä sitten kuinka oikeassa olen, vai onko puhdasta ylimielisyyttä. :D
18.10.2010 02:16
Miehellä on jotain, mistä minä unelmoin joka h****in päivä ja jaksaa vielä valittaa ?
Eieieiei....
30.06.2009 23:07
Itse olen kohta jo 22v "mies" ja kärsin edelleenkin samoista asioista ja harmitus kasvaa mitä enemmän ikää tulee. Osatekijänä omaan epäsosiaalisuuteen luulen hyvin suurelta osin vaikuttavan koko ala- ja yläasteen ajan kestänyt koulukiusaaminen. Miesten kanssa tulee yleensä hyvin toimeen, mutta naisten kanssa keskustelu on jostain kumman syystä hirveän vaikeaa(ihan keskustelemaan meneminenkin). Alkaa olla jo hävitty peli.
27.04.2009 00:23
..pyörin täällä, itseä ei todellakaan irtosuhteet kiinnosta. Ongelma on lähinnä se, että naisilta ei oikein saa vastakaikua. :/
01.10.2008 15:52
... otan kontaktia mieluummin kuvallisiin, koska tällöin ei sitten tule pettymyksiä tahi, tule kulutettua turhaa energiaa jos neiti ei satukkaan olemaan miellyttävän näköinen. On toki noista kuvattomistakin löytynyt nättejä tyttöjä.
Kuulostan kauheen pinnalliselta. :|
01.10.2008 15:39
Jeps, itse lähettelen viestejä kohtalaisen aktiivisesti, ja sanotaan lähetetty/vastaanotettu-suhde on n. 10/1. Ei pysty edes muistaan milloin on edellisen viestin saanut. :D
01.10.2008 15:36
... voisin ehkä jopa vannoa, että seksiä havittelevat. Tosin tämähän ominaisuus kuuluu suurimpaan osaan miehistä.
01.10.2008 15:33
Samaa ongelmaa vähän täälläkin podetaan. Kavereiden kesken pystyn puhumaan ihan normaalisti, mutta tuntemattomia ihmisiä lähestyminen tutustumismielessä on aivan järkyttävän vaikeeta. Humalassa sitten saattaakin jo uskaltaa tuntemattomille puhua. Ainoa mitä tohon voin itse sanoa on, että rohkeutta vaan ja ei pidä miettiä mitä muut ajattelee.
17.04.2008 17:50
Sitten kai elän yksin koko elämäni, kaikki tai ei mitään.
05.05.2007 17:19
Joo, vaikka olenkin 87 syntynyt en tuolta asialta selvinnyt. Minua koulukiusattiin koko ala- ja yläaste, nyt omaan surkean itsetunnon, sairastan masennusta ja syön lääkkeitä. Enää ajan kysymys kuinka kauan vielä jaksan elää tätä paskaa....
05.05.2007 16:13
Joo no olen 20v. enkä kyl ole ketään saanut, mutta en ole koskaan ollut niin epätoivoinen, että jotain yhdenyön juttuja olisin harrastellut. Seksiä kuuluu harrastaa rakkaudesta, ei panetuksesta.
05.05.2007 02:02
Pilluahan sitä vain jahdataankin. Itse 20v. ja en ole kertaakaan harrastanut seksiä, ihan omasta tahdostani. Ihmettelen, että eikö miehillä oikeasti ole muuta mielessä ?
05.05.2007 02:00
Vai että nieleekö... otappa itse ensin itseltäs suihin ja yritä niellä se oksentamatta. Jos sen teet niin sitten voit kysyä ihan rauhas tyttöystävältäs.
06.01.2005 00:46
Minun mielestäni seksin harrastaminen siksi että rakastaa on hyvä asia, mutta jos seksiä harrastetaan vain siksi että panettaa... se on väärin ja epämoraalista (tai jotain sinne päin). Nojaah.... minunhan mielipide tuo on.
05.01.2005 11:42
1 / 1