Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mattle
profiilit
mattle
mattle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
197
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen samaa mieltä että, yksi ryyppy erottaa kunnon elämästä. Sain pitkän raittiuden AA avulla, sen jälkeen en tarvinnut ryhmää. Elämä muuttuu kaaokseksi, siinä ei ollut mutta vaihtoehtoa kun ottaa viinaa. Tänään ymmärrän, että viina ei ratkaise mitään ongelmia, AA-ohjelma antaa minulla mahdollisuuden ratkaista elämän ongelmat.
23.02.2006 17:31
se vielä tulee, kun jaksaa vain ottaa. Liukukivessä saattaa tulla yllätys, ja miesten 50 km hiihto.
22.02.2006 17:02
Hyvä oli keli hiihtoladulla, tänään on haluttanut kaljaa hirveästi. Yritän tämän illan olla ottamatta, huomenna on uusi päivä.
21.02.2006 17:49
Hyvin meni, kun K. Palanderi ei kaatunut, vaikka oli mutkainen latu. Raitis päivä ilmeisesti tulee tästäkin päivästä.
20.02.2006 20:16
on näköään jälkipelit käynnissä, ne on parhaita peli. Viikonloppu on mennyt levätessä ja ulkoillen, nyt on aivan virkeä olotila. Tuli tuossa mieleen viimeiset vuodet, niin vapaapäivät oli raskaammat kun työpäivät. Siinäkö perjantaista sunnuntaihin juopotteli, sen tiesi minkälainen olotila oli alkuviikosta. Tämä lyhyen raittiuden aikana, jo huomannut että kuntoni on parantunut huomattavasti. Paino on pudonnut puolikiloa :)
Hyvää illan jatkoa.
19.02.2006 19:50
Tänään on sitten suomen vuoro näyttää, norjan akoille miten suomityttö hiihtää. Hyvä se on verrata elettyä elämää tähän päivään, että osaisi nauttia raittiista päivästä. Raitista päivää kaikille, jotka sitä haluavat.
18.02.2006 08:00
Olen ollut ujo jo lapseta saakka, sen vuoksi viina anto rohkeutta. Humalassa en pelkää mitään, muutenkin jännitys häipyy kokonaan. Niin kauan se toimi kun pystyin hallitsee, nykyään en pysty lopettaa muutamaan ryyppyyn. Tänä päivänä on parempi kun ei ota ollenkaan, olen vielä laistanut semmoisia paikkoja jossa viinaa on saatavilla. Ikääkö on tullut enemmän, en niin herkästi punastele. Silti olen hyvin varovainen, uusiin ihmisiin tutustumaan.
17.02.2006 15:12
On ollut niin kiirettä, ettei ole ehtinyt kaljaa ajattelemaan. Nytkö katson yhdistetyn hiihtoa, jopa tuli ajatus että olisipa kylmää olutta. Aloin tässä lukemaa teidän viestejä, jotta saisin ajatuksen että raittius on hieno olotila. Päivä kerrallaan.
16.02.2006 18:32
Ystävänpäivän toivotukset kaikille.
Raittina menee tämäkin päivä.
14.02.2006 18:49
Tänään pidän vapaa illan, tuosta TV töllöttämisestä, kunto ei kestä. Johtuneekaan tuo asumisesta, kun asun melkein merenpinnan tasolla. Raittiina on hyvä kerätä voimia ja olla ilta tekemättä mitään.
13.02.2006 15:47
Kyllä nyt taasen jaksaa katsoa urheilua, kun tuli käytyä puolitoistatuntia suksimassa. Tänään en veikkaa monta mitalia tulee, eilinen veikkaus meni päin persettä. Raitista päivää kaikille !
12.02.2006 10:36
Huomenna tulee kaksi mitalia yhdistetyssä, tänään katon avajaisia suklaan voimalla. Siis ilman Alkon tuotteita.
10.02.2006 15:02
kunto on kohdallaan. Siinä on vain probleema, miten arkipäivänä pääsee TV ääreen, ettei pomo huomaa. No se on ensiviikon juttu, en sen takia ala kuitenkaan juomaa viinaa.
09.02.2006 19:52
Oli pitkästä aikaa mukava hiihtää, sai kunnolla happea kun pakkanen hellitti. En vielä pystynyt haukkaamaan happea niinkö Kurikkalaiset, ne vetää kilonpalasissa, minulle riittää litroissa vielä. Kyllä kannatte olla raittiina, kunto nousee kohisten.
07.02.2006 18:46
päivä ja kuukausi, silloin oli ensimmäinen raitispäivä. Olotila ei ollut paras mahdollinen, noin viikon ryyppyputki päällä. Sen jälkeen olotila on parantunut huomattavasti, joka päivä olen pyrkinyt käymään täällä ketjussa. Pitää sen kunniaksi ostaa suklaalevy ja keittää presidenttikahvit.
06.02.2006 14:28
Ihme homma, ei tänään ole haluttanut kaljaa. Mielessä kyllä on ollut, kerkiää se himo vielä iskeä. Siitä huolimatta meinaa olla ottamatta, aamulla on paljon helpompi heräillä.
04.02.2006 21:42
kyllä sinulla passaa! Tenon-lohta joutuu tässä köyhä syömään, siitä huolimatta raittiina.
03.02.2006 22:03
Laittaisin tässä madekoukut pyyntiin, mutta on vähän huonoja kokemuksia jonkun vuoden takaa. Pyydykset viritin selvin päin, no sitten tuli juopottelu kausi. Meni jokunen viikko, enkä käynyt kattomassa. No sitten menin kokeen, mutta ne oli jäätynyt niin että en kirveellä saanut avantoa auki. Jäin ottaa kevättä, että avanto sulaa jonkin verran. Juhannus viikolla vasta irtosivat, mateita oli joka koukussa. Melkein kaikki oli vielä elossa, kyllä muuten olivat laihoja. Pitää miettiä vielä kannattaako riskeerata, matikkakeitto saattaa ruveta janottaa.
03.02.2006 16:26
Komea talvipäivä, pikkupakkanen ja lunta tarpeellinen määrä.
Raitis päivä tuli tänäänkin !
02.02.2006 15:35
Helmikuu on Tammelinin almanakassa muodossa Helme Cuu. Helme (genetiivissä helmeen) on helmi-sanan synonyymi. Kumpikin sana esiintyy vanhassa kirjasuomessa. Helmikuun alkumerkitys on ilmeisesti ollut ’kuukausi, jonka aikana erikoisten sääsuhteiden vallitessa muodostuu jäähelmiä puiden oksiin’.
Ilman viinaa meinaan aloittaa helmikuun.
31.01.2006 14:36
8 / 10