Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pumpetti
profiilit
pumpetti
pumpetti
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
5
Kommenttia
254
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
auttoi hieman, sain vaatteet päälleni.Vai olisko myös Buranalla osuutta asiaan?
Lapsen riemu on niin aitoa, että siitä tulee itsekkin iloiseksi aina.
Särkänniemi oli muuten pieni pettymys viime kesänä. Kaikki laitteet niin hemmetin rajuja, ei vanhan pää kestä...
21.10.2005 12:37
kuin laite, joka saa lapsen hihkumaan ilosta, on paras, äidin mielestä.Nuo vetonarut on hauskoja vieläkin, ja sitä roinaa on niin mukava kotiin kantaa....
Tässä selkäkipuisena kotona, sadepäivänä,yritän muistella viime kesän Lintsillä käyntiä, ei oikein onnistu...
21.10.2005 12:19
ongelmana varmaan aika yleinen tuo itsekeskeisyys.
Haittaahan se tuo ilmanmuuta.
Mutta jokaisella tulisi kumminkin olla tietty normaali määrä itsekkyyttäkin mukana luonteessa.
Se takaa, ettei jää alistetuksi osapuoleksi parisuhteessa.
Itselläni aika vähän tuota itsekkyyttä on ollut aikaisemmin, mutta nyt taitaa olla jo 6:n luokkaa meikäläiselläkin.Parempaan päin menossa siis..:)))
09.10.2005 10:18
kelloon tuijottaminen on liiankin tuttua meikäläiselle.Mutta kiva kun on joku, jota odottaa.Pukin tuloa ainakin ...
03.10.2005 09:44
täällä on joulumieli ollut jo pitkään.Kun antaa niin saa...lahjoja..hymyjä..pientä piristystä kanssaihmisten päivään.
Joulupukkia odotellessa, voi kuitenkin aika käydä pitkäksi,mikä kuluttaisi ajan parhaiten?
Pieni joulupukki ikävä vaivaa....
03.10.2005 08:19
tarjottavan vastaan.
Jos sinulla sitä rakkautta piisaa, niin lähetäppä tänne semmoinen kunnon pläjäys, selviän sillä koko ensiviikon.
Sitten vasta saan tuota omaa rakkauttani lisää ja voin vaikka maksaa takaisin sinulle korkojen kera...:)))
02.10.2005 19:05
katseleminen onkin se jännin puuha koko touhussa.
Se alkaa siitä, että sattuvatko jutut käymään yksiin vai onko keskustelu vain ns. small talkia ja pakko pullaa.
Joskus kohtaa ihmisen, jonka kanssa pystyy juttelemaan kolme tuntia yhteen soittoon ja aika kuluu kuin siivillä.
Näitä on kyllä aika harvassa, olen löytänyt juuri yhden tällaisen ja sillä on vielä kaunis hymykin...:)))))
26.09.2005 09:15
katse hakeutuu sinne ihmisen sisään, jos on hyvät jutut ei ulkonäöllä ole niin väliä.Taas joskus tapaa komeita miehiä, joilla ei ole mitään sanottavaa.
Hymy ehdottomasti ja jos se näkuu vielä naurunryppyinä silmänympärillä, se vie jalat alta..
Nautitulla siiderimäärällä voi tietysti olla jokin osuus asiaan, tuohon jalat alta tunnelmaan...:))))
26.09.2005 07:36
vaan laulellaan ja hyräillään ja hyvin menee,kurssilaiset eestiläisiä, eivät onneksi ymmärrä sanoja, ihmettelevät vaan ,mikä kaheli heille kurssia pitää,,Ja Yö on mun mieliyhtyekkin....:))))Hauskaa viikonloppua sinulle...
23.09.2005 08:41
kun nyt osaat noita lauluja niin loisteliaasti hyräillä, mikä olisi hyvä stressipoistolaulu?Kollega sairastui ja joudun vetämään kurssia yksin.Laulelemallahan siitä selviää,,,vai mitä..:)))))
22.09.2005 16:06
hauska termi tuo "antautua asteittain", taidanpa noudattaa sitä.Katsotaan mitä siitäkin seuraa..:)
21.09.2005 12:10
ompi parempi: heittäytyä mukaan vai varautuneena katsella sivusta?
Kyseessä on tietysti tämä ainainen miehen ja naisen välinen ihmissuhdekysymys.
Ja pelko sitoutumisesta....
Odotan mielenkiinnolla vastaustasi....:))))
Sun omegat voisivat välkkyä paremmin kuin omat lässähtäneet aivoni...:)))
21.09.2005 09:35
en hamsterikis lukeudu, mutta mehua pitää keittää, vaikka ei sitä kukaan joisikaan ja omenoita pitää säilöa,että talvella saa helposti omenapiirakkaa.
Olen siis pikkuhamsteri, marjat ostan kyllä torilta, metsään en hirvikärpästen syötäväksi lähde ja sieniä en tunne juuri lainkaan.
Mutta sisällä piilee silti tuo hamstraamisen riemu, ihan niinkuin niitä ei talvella kaupan pakastealtaasta saisi.
Riemua se on mehumaijan kanssakin touhuta...
06.09.2005 10:32
ikkunatkin piti tilkitä vanhan menetelmän mukaan, eli liimapaperia ja pumpulia, ja silti niistä veti ihan tuhottomasti.
Alakerran kylppäri oli niin kylmä,ettei suihkuun halunnut mennä ellei saunaa ollut lämmitetty.
Kaikki romanttiset haaveilut vanhojen talojen idyllisyydestä karisivat noina vuosina.
Sinun talosi voi ollakkin tuollainen, lämmin ja omantuntuinen luomus.
Puulämmitys on ihan ok, jos sillä edes saisi jokunlaisen keskuslämmityksen lämmitettyä.
05.09.2005 10:38
asuin tuollaisessa vähemmän mukavuuksia olevassa talossa ja nyt noin vuoden päivät ihan kaikin mukavuuksin (lattialämmitykset kylppärissä jne.)
olevassa asunnossa ja enkä vaihtaisi takaisin puulämmitteiseen rintamamiestalooni, jossa ensimmäiseksi talvia-aamuina sai alkaa lämmittämaan tupaa, että tarkeni ylös nousta.
Aito saunakiuas on ainoa, jota kaipaan. ei vedä vertoja nykyiselle sähkökiukaalle.
05.09.2005 10:05
mutta vanhaan tyyliin rakennettu, josta löytyisi takkahuone, kirjasto ja askartelutila maalaamiseen.
Kaikki mukavuudet pitäisi olla, mutta tyyli voisi olla kumminkin vanhahtava.
Suuri lasiveranta, joka pysyisi lämpimänä pitkään syksyyn, ja jossa vopisi pitää ystävien kanssa tunnelmallsia kynttiläiltoja viinin kera.
Vanhoja puita kasvava puutarha, jossa kuumana kesäpäivänä voisi istua puitten varjossa siemailemassa jääteetä.
Ja saiskos sinne vielä sen sylin, johon käpertyä syksyiltoina takkatulen ääreen,,,ah,
05.09.2005 09:43
olen kiinnostunut kaikkien kirjoittelusta, vaikka hyvi harvalle tulee vastattua. Se on kai persoonallisuuskysymys.
Ajankukuksi aloitin täällä kirjoittelemisen, ja samalla mentaliteetilla aion jatkaakin.
Jotkut nikit tulleet ihan niin tutuiksi, että oikein innolla seuraa heidän kirjoituksiaan.
Sätistä olen löytänyt meilikavavereita, täältäkin olisi niitä kiva löytää.
Muutamia sätti ystäviä olen tapaillutkin ja mukaviksi ihmisiksi ovat osoittautuneet.
Nyt kotona netti rikki, en pääse kuin täältä töistä tsekkailemaan muiden kirjoituksia. Vähän on vieroitusoireita havaittavissa...ja viikonloppukin tulossa..voi minua
01.09.2005 10:00
sopisi meikäläiselle hyvin ja sitten lomallelähtöloma myös.Ja vielä ei lomalla olo loma väliajoiksi.Ei no töissä taas kiva olla 7 viikon loman jälkeen.Arkirutiini pitää ihmisen kasassa, ei hurvittele terasseilla turhan usein.
31.08.2005 09:14
nouseva jousimies.Ei tuo jousimies oikein tunnu sopivan minuun.Taitaa vasta vanhempana alkaa toimimaan toi nousevamerkki,,,vai olenko jo tarpeeksi vanha..???
31.08.2005 09:11
teoistaan on aina kannettava itse.Ei yhtään helpota jos kaataa ne vaikka aviopuolison niskaan ja näin saa ns. vapautuksen.
Itse mietin tarkoin, mitä kerron ja mitä jätän kertomatta.Tosin näin lällyllä ihmisellä ei paljoa
luurankoja kaapissa olekkaan.Mitä nyt vähän ...ja niistähän en puhu mitään.....
26.08.2005 16:46
5 / 13