Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
markettasuovanen
profiilit
markettasuovanen
markettasuovanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
156
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on se kaiken aa ja oo.....Siinä määrin kuin itse jaksat!Itse kohdallani huomasin kyllä tietyssä vaiheessa,että nyt alkavat ystävät jo "kuormittua" liikaa ja lähdin ammattikuuntelijoiden/ammatti-ihmisten luokse purkamaan tuskaani,oloani......Mutta tosiaan älä ainakaan sano,että:Koeta olla ajattelematta asiaa ja kyllä se sitten tärppää......!Voimia sekä sulle että ystävällesi!Halit!:):):)
31.08.2006 10:39
olemme koko ajan olleet hoidossa Väestöliitossa.Tuosta ylempää otsakkeen Mikrohedelmöityksestä..alta löydät tarinamme.Onnea kaikille hoitoihin!!!Halit!:):):)
30.08.2006 17:33
2-vuotias nuppumme saanut alkunsa ICSI:llä!Lahjamunasolusta!Yritimme kolmesti minun munaoluilla ensin.Sitten 1.lahjamunasoluhoitokerralla tärppäsi!Nyt yritämme hänelle sisarusta...Taasen lahjamunasoluhoito/ICSI!Tsemihaleja ja onnea teille hoitoon!!!!!:)
30.08.2006 16:28
asialla!Voimia työhösi!:)
17.08.2006 21:37
minä ymmärränkin,että teitä ottaa aivoon!Omalta kaohdaltani vain voin sanoa,että koko elämäni lasta toivottuani(liki nelikymppisenä hoitojen jälkeen 1 saanut)en vain koskaan unohda lapsettomuusasiaa.Kärsimyksen mittapuu on niin suuri.Olen pahoillani,että tuotan nyt sisarustoiveellani(joka yhtä kova kuin ensimmäisestä)teille tuskaa.Sitä viimeiseksi teille haluan!!!!!Teillä sitä tarpeeksi jo omasta takaa!Hoitojen raskautta ei ymmärrä kukaan,joka niitä itse ei ole läpi käynyt!Siksi täällä palstalla pyörii monenlaista "kulkijaa".Voimia toivotan vilpittömästi minä kaikille;ja ennenkaikkea teille,jotka sitä ensimmäistä toivotte!!!!!!!Mutta myöskin kaltaisilleni,jotka haluaisivat perheeseen vielä lisää rakastettavia!Lämpimät halaukset kaikille tuskaisille!:):):)
31.07.2006 15:40
yritimme 3 kertaa omilla soluilla,mutta sitten siirryimme lahjamunasoluihin(mieheni siittiöt) ja saimme onnekkaaasti nuppumme sitten heti ensimmäisellä yrittämällä!Mieheni siittiöiden huonolaatuisuuden takia hedelmöittämistapa labrassa oli ICSI!Nyt yritämme sisarusta....1.yritys(2 kertaa siirrettiin alkio)ie tuottanut toivottua tulosta;nyyh!Seuraava yritys n.2 viikon kuluttua....Toivotan kovasti voimia sulle ja miehellesi!!!!!!Tämä on kuin suossa tarpoisi;nää hoidot!Voimahalit!!!!!:):):)
28.07.2006 11:55
uskon vaihtoehtohoitoihin ja olen siinäkin samaa mieltä,että "kiireiselle" ne eivät sovi!Minullakin ikä oli esteenä,joten nyt käymme klinikalla lapsettomuushoidoissa....Muutoin olisin ehdottomasti vaihtoehtohoito-asiakas!!!!!Kävinkin kokeilemassa hoitotauolla vyöhyketerapiaa ja kylläpä sai kehon toimimaan.......Rinnat kipeytyivät ja munasarjojen kohdalla oli turvotuksen tunnetta;aivan samanmoinen tunne kuin hoidoissa ennen(silloin,kun yritimme minun munasoluilla) punktiota!!!!Todella MIELENKIINTOISTA!!!!!Onnitteluhalit raskaudestasi!!!!!!:):):)
28.07.2006 10:56
oikein paljon onnea kaksosista!!!!!!:)
24.07.2006 14:59
Ja me kaikki hoidoissa olevat olemme toistemme tukena!Se suinkaan ei ole vähäpätöinen asia!!!!!!!!!Lämpimät halit!!!!!!!:):):)
23.07.2006 18:56
mitä nöyrimmin!Jees;minulta elämän varrella(sekä hoitojen keskellä..)usko oman lapsen saamiseen HORJUI ja viimein oikeastaan jo ajattelin,että sitä koskaan ei minulle suoda....Mutta onneksi lähdimme nykyisen mieheni kanssa tutkimuksiin!Mitä nuorempana lähtee tutkimuksiin ja hoitoihin sitä suuremmat mahdollisuudet onnistuakin!Minun kohdalla elämä vain meni niin,että niihin tuli mentyä vasta nykyisen miehen kanssa.....Nyt olen onnellinen 40-vee pian 2-vuotiaan tytöntylleröisen äiti.Kiitos kiitos kiitos....Teille(ja kaikille!)toivon sydämeni pohjasta onnistumista myös hoidoissa!!!!!!Lämpimät voimahalit!!!!!!!:):):)
23.07.2006 14:03
meidän lähtötilanne oli sellanen,että miehelläni edellisestä liitosta jo lapsi,mutta jo silloin hänellä toinen kives "poissa pelistä" loukkaantumisen takia.Minulla taas hartaista toivomuksista huolimatta edellisissä suhteissakaan ei raskautta(vain 1 keskenmeno),joten lähdimme tutkimuksiin,kun yhdessä oli 1 vuosi lasta yritetty.Miehellä huonolaatuiset siittiöt oli tutkimusten tulos.Minussa ei "päällisin puolin" vikaa.Lähdimme hoitoihin.Minulta tuli munasoluja määrällisesti ok,mutta hedelmöittyneet(mieheni siittiöt ruiskutettiin munasolujen sisään)alkiot eivät kovin hyvin jakautuneet.Kaiken historiamme perusteella lääkäri teki diagnoosin,että minun munasoluissa kuitenkin ehkä se suurempi vika.Koska laboratoriossa ne hedelmöittämiskykyiset siittiöt mieheltäni kuitenkin löydettiin ja hedelmöittymiset tapahtuivat mikroinjektiolla!Alkiot vain hitaasti sitten jakautuivat....:)
22.07.2006 22:15
vikaa kummassakin!ICSI-hedelmöittämistavalla meillä ollut kaikenkaikkiaan 5 yritystä.3 ensimmäisessä yrityksessä käytettiin minun munasoluja.Neljännessä lahjamunasolut "pelissä" ja olimme onnekkaita ja saimme ihanan tyttären.Olemme yrittäneet kerran(oikeastaan kahdesti,kun alkioita siirrettiin kahteen otteeseen)sisarusta hänelle ja elokuussa yritys jatkuu.Nykyisin hyviä menetelmiä myös miehestä(kin)johtuvan lapsettomuuden hoitoon.Älkää vaipuko epätoivoon!Lämpimät halit teille ja voimia!!!!!!!!:):):)
22.07.2006 21:37
voimia voimia!!!!!!!!!!!!
29.06.2006 23:51
....nuppu lähti alkuun 2-3-soluisesta alkiosta!Pidän peukkuja sulle!!!Halit!:):):)
15.06.2006 16:49
ONNITTELUHALIT!!!!!!:):):)
10.06.2006 20:11
...tuolta edeltä!Niinhän se olikin,että klinikallanne onneksi ei ole kovin pitkät jonot;kiva!!!!!1Siispä syksyä/talvea odotteleen....Josko tosiaan puhelimemme soisivat!!!!!!!!!?Haleja!:):):)
05.06.2006 11:31
Jep,katellaan kesän jälkeen tuoko syksy meille(teidän ja meidän perheille)toivottua soittoa klinikalta!!!!!Vai millaisella klinikalla siis olette?Kuinka pitkästä jonosta teille sanottiin/arvioitiin?Meillä nyt tärkein se seikka,että onko luovuttaja anonyymi vai rekisteröitynyt.Nuppua,kun yritimme,emme myöskään laittaneet kynnyskysymykseksi lahjoittajan ulkonäköseikkoja!Rakas lapsi pääasia!!!!!Hyvää kesää Sinulle ja koeta nauttia siitä!Palaillaan tosiaan asiaan viimeistään syksyllä!!!!!Kaukohaleja!!!!!!!!!:):):)
05.06.2006 11:23
ei kokemusta,MUTTA TOIVON PARASTA!!!!!!Että oisis raskaana!!!!Halauksin:):):)
02.06.2006 15:12
Voimia!!!!!Mutta älä masennu siitä millasia teillä pakkasessa!Meidän nuppu oli alkionsiirtovaiheessa 2-3soluinen!!!!!Kun taasen,kun sisarusta nyt yritämme hänelle;ei 8-soluinenkaan kiinnittynyt!Tsemppiä ja jatkakaamme yritystä!Halauksin!!!!!:):):)
02.06.2006 15:09
.....saattaa 1-2 vuotta jonotus kestää.Saattaa joissain hoitopaikoissa saada lahjoituksen nopeamminkin.Me jonotimme 1,5 vuotta.Tai ensimmäiseen(josta nuppu syntyi)meillä oli ristiinlahjoittaja joten pääsimme nopeasti yrittään....Mutta tosiaan tähän sisarusyritykseen jonotusaikamme tuo 1,5v(Väestöliitto),mutta nyt meillä onnekkaasti ristiinlahjoittaja(ihana ihminen taas lähimmäisissämme!) joten syksyllä/talvella toivottavasti saamme lahjoituksen......Jonotusaikaan tietysti vaikuttaa kaikilla pareilla se kuinka tarkkoja he ovat lahjoittajan ulkonäöstä sekä siitä onko hän anonyymi(lapsi aikuisena ei saa tietää hänen nimeä) vai rekisteröitynyt.Me esim.toivomme tietenkin samanmoista lahjoittajaa kuin nupullamme jotta he ovat tulevaisuudessa "samalla lähtöviivalla"!Kaikille voimahaleja odotteluun ja yrityksiin aikanaan!!!!!Eiks vaan????!Hyvää kesän alkua!!!!:):):)
02.06.2006 15:03
3 / 8