Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Kotimainen 60- 90 lukujen hittimusiikki Vapaa-aikanani: Koiran kaa Katson tv:stä mieluiten: Komediat, dokumentit, joitain sarjoja Kotieläimet: koira En pidä: vastuuttomuudesta, ilkivallasta, välinpitämättömyydestä Ruoka & juoma: Kaikkiruokainen/ vesi, maito, piimä, ehkä vähän punaviiniä.. Linkit: http://yuo tube, Inka; ruususen unta. Kikka; osassa toisen. Peetu; sammunut nuotio. Duo Kuunkuiskaajat; kahden. Kake Randelin; pakko painaa pitkää päivää., http://yuo tube.sebastian: jälkeenpäin.Kari Tapio; se jokin alkaaKikka; tulikirjaimin.Joel Hallikainen; oputuslapset Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: s.e1@luukku.com

Aloituksia

22

Kommenttia

265

1. tilassa, kuin minä täs joku aika sitten.
    Olen aina ollut koira ihminen, meillä on koiria ollut vuosia sitten.
    Haikailin koiran perään jonkin aikaa, kun sitten miniä sanoi: ota vaan se koira, me hoidetaan kun lähdet jonnekin.
    Nii siin kävi, nyt on kiva pikkunen kaveri, juur katselee tuossa vieressäni ruskeilla silmillään; mentäiskö mamma ulkoilemaan!
  2. olevan oikeessa siinä, että miehet ovat luonnollisempia ja vapaampia omas porukassaan, kuin naiset. Kyllä nainen vetää sitä omaa rooliaan, eikä esim. pieraise kesken juttelun, sievästi vaan puristaa pakaroita yhteen tai lähtee vessaan paukauttamaan, sielläkin varovasti, ettei ääni kuuluisi muiden korviin.
    Mies porukka on todella oma lajinsa. Nuorena olin työssä mies valtaisella työpaikalla, siinä pojat( joiksi aina miehiä kutsun) häpeättömästi tuijotteli nuorta naista joka heidän reviirillään kuleskeli. Olin vähän kaino, mutta opin siellä sana valmiutta, muutenhan sai punastella ja kompuroida jalkoihinsa, jollei osannut heittäytyä leikkiin mukaan, sillä sitähän se oli. " Laitetaas likka punasteleen", meiningillä.
    Niiltä ajoilta olen kait saanut sen lapsellisen leikkimielisyyden, jota vieläkin ja nykyään vapaasti käytän, muut sanokoot mitä lystäävät.
    Leikkimielisyys ja lapsen omainen onnellisuus tekee hyvää itse kullekin, se pitää osata antaa itselleen. Hymyä huuleen, olenhan elämässä kiinni ja mikäs sen mukavampaa.