Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
naiivi usko Jumalaan. En ole uskovainen sanan varsinaisessa merkityksessä, enkä käy kirkossa muuta kuin jouluna. Rukoilen joka aamu siunausta päivään ja joka ilta siunaan itseni ja kiitän kuluneesta päivästä. Minulla on ollut tämä sama usko Isään Jumalaan lapsesta saakka. Sitä eivät ole vastoinkäymiset horjuttaneet.
19.04.2008 15:37
Kunnon aloitus, oikeaoppinen....ja aihe sellainen, että siitä ei paremmaksi muutu...
En ymmärrä aloitusta, mutta kirjoitin nyt, kun tämän aloittaja aina muiden teelmyksiä mollaa. Siis minkälaisia kommentteja tämän oli tarkoitus herättää...
Ei naurata
19.04.2008 15:29
Toivottavasti osaan antaa periksi kun aika on.
Pappa raukka on sitkeä suomalainen tervaskanto ja varsinainen pommi liikenteessä.
Pahempia ovat mielestäni kuitenkin rattijuopot jotka uhkaavat lapsiamme ja lapsenlapsiamme hitainen reflekseineen ja älyttömillä ajosuorituksillaan. Rattijuopoille pitäisi laittaa sellainen kuri että jokainen olisi varmasti selvinpäin kun auton rattia hamuaa
17.04.2008 12:20
Toivotan tähän päivään. Haravointi hommat odottavat. Se on ihan kivaa touhua kun aurinko paistaa....mutta ensten fillarilla käyn kaupassa. Tietsikkahommat oottakoon iltaan.....
17.04.2008 12:17
Mistä startataan. Ihana ilma retkeilyyn, tuletko sitten meille haravoimaan kanssani
17.04.2008 12:14
Ei mulla kovin mukava lapsuus ollut, mutta oli siinä hyviäkin asioita. Opin ainakin sen että lapsillakin on tunteet. Jäin auton alle 14 vuotiaana, se oli suurin asia joka minulle oli sattunut siihen saakka. Nyt olen usein ajatellut että minulla on ollut silti onnea monessa asiassa. Moni kurja juttu on loppujen lopuksi muuttunut siunaukseksi. Voi tätä höpinää..tarkoitan siis sitä että aikuiseksi olen päässyt ja arvostan kaikkea sitä mitä elämä on eteeni tuonut
14.04.2008 18:55
tyhmyyteni, en ymmärtänyt mitään, mutta olen kyllä utelias tietämään mitä ihmettä tämä oikein tarkoittaa
14.04.2008 18:49
Eteenpäin. Kirjoista ei kannata akuuttiin tilanteeseen apua hakea. Pohtimalla yksin ja mahdollisesti ystävän kanssa ne solmut aukenevat. On luotettava siihen kuuluisaan maalaisjärkeen.
14.04.2008 10:43
Ja myönnän että minua lapsettaa, naurattaa enkä halua olla hapan. On ihmisiä joista jo nuorena mainitaan, että on vanhana syntynyt. Jos sinä rassukka ressukka heihin kuulut niin älä meihin pahaa mieltäsi pura, ei me välitetä.
13.04.2008 20:19
meistä jokaista ja hioo särmiä. Katkeruus jos saa vallan niin ihmisestä tulee kyyninen tapaus, joka ei huomaa hyvyyttä muissa, saatikka myöntäisi sitä itsellään olevan.
13.04.2008 16:17
Puhu miehesi kanssa jo etukäteen tällaiset ongelmatilanteet ja niissä käyttäytyminen. Ei ole oikein että yhdelläkään vieraista on paha mieli... Ajattelemattomuus on tällaisissa asioissa se suurin synti, eikä tarkoituksellisuus. Tsemppiä seuraaviin juhliin. Toivon niistä jäävän paremman jälkimaun
13.04.2008 16:11
Kyllä minä pahan mielesi ymmärrän, mutta halusin vaan käsitellä tätä asiaa niin, että se ei ole kenenkään puolelta helppo asia. Toivon kuitenkin että sinun miehesi ymmärtää pitää puoliasi. Ja edelleen ihmetyttää se äidin uuden puolison kuvassa olo kun ei isän puoliso siinä ollut. Tsemppiä seuraaviin juhliin ja parempaa mieltä sinulle Satu Maarit
13.04.2008 16:08
tietenkin vaimosta, vai. Ei kukaan yksin tappele, kai se tiedetään. Miksi et viettäisi hiljaista hetkeä ja ajattelisi asioita, mikä mihinkin johti. Fundeeraa ja ota sitten vaimon kanssa puheeksi se, mistä hän on niin kovasti loukkaantunut. Voit vielä iloisesti yllättyä.
13.04.2008 13:08
Itsemääräämisoikeus niin etköpäs mahda olla tarpeeksi iso jo sen säilyttääksesi. Jos sinulla ei sitä ole ollutkaan suhteessasi, niin silloin on hankala sitä yhtä äkkiä alkaa vaatimaankaan. Senkus teet miten parhaaksi taidat, nyt olet tienhaarassa, jossa päätät tulevaisuutesi suunnan. Onnea päätöksen tekoon
13.04.2008 13:05
Joskus sanon "moi" niin samanlaisella äänellä, että hätkähdän itsekin. Kerran ostin puseron, jonka laitoin päälleni ja hyppäsin pyörän selkään ja muutuin äidikseni....näin sieluni silmin oman äitini olevan aivan samanlainen tyyliltään. Siispä palasin kotiin, pesin puseron ja annoin sen äidilleni kun hän tuli käymään siskonsa luokse ja oli mahdollisuus häntä tavata. Monessa muussakin asiassa huomaan jonkin eleen tms. tyylin ja tiedän että niin äitini tekee.
13.04.2008 13:01
On olemassa tällaisia hankalia tilanteita varten. Sen neuvoja seuraamalla ei kellekään tule pahaa mieltä. Vanhemmat kuuluvat kuvaa, jälkikasvunsa kanssa. Erikseen voi sitten sopia että vanhempien uudet elämän kumppanit ovat kuvassa myös. Jos sinua olisi pitänyt kovasti erikseen viurata kuvattavaksi, niin ymmärrän, ettei siihen kukaan ryhtynyt. Juhlan päähenkilöt olivat tällä kertaa muut.
Näissä uusperhejutuissa pakkaa olemaan kipeitä tunteita vielä vuosien ja vuosikymmenien jälkeen ja niiden yli on vaan päästävä. Mitä mieltä miehesi oli, sanoiko jälkeen päin että olisit tullut kuvaan vaan, vai oliko sitä mieltä että kaikki meni niinkuin pitikin?
13.04.2008 12:56
Hildurvonhopsis. Jos olet puoliksikaan niin mukava kuin nimimerkistäsi voisi päätellä niin jo vain haluan olla ystäväsi ja mukanasi syntymäpäivillä. Noita lasten juttuja jaksaa aina nauraa.
Minä soita balalaikkaa ihmiset on innoissaan, voisin viettää juhlapäivää jälleen huomenna...
Onneee kovasti
12.04.2008 19:18
Ei oo siinä omaa kuvaa, ei lasten kuvaa vooiii vooiii meitä oppimattomia
12.04.2008 13:27
Viimeisen lauseen piti olla, tottahan on jo tullut tutuksi kunkin tapa kirjoittaa
12.04.2008 13:25
luulevat omien aloituksiensa olevan muiden aloituksia parempia ja käyttävät aikansa muiden kirjoitusten torpedoimiseen. Aluksi karttelin aloitusten tekoa sen vuoksi, mutta nyt voin tehdä aloituksen kun haluaisin jostain asiasta keskustelua. Ollaan rohkeita vaan eikä anneta kaikenmaailman hapan naamojen pilata hyvää keskustelufoorumia. Odotan tiettyjen henkilöiden aloituksia innokkaasti, tottahan on jo tullut tavaksi kunkin tapa kirjoittaa
12.04.2008 13:23
8 / 27