Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. liittyy evankelisluterilaisuuteen mutta tietyt uskonnot eivät hyväky pettämistä eikä yhdenyönsuhteita eivätkä anna sellaisia anteeksi. On totta niinkuin sanoit että evankelisluterilaiset käyttäytyvät miten sattuu ihan sillä verukkeella että saavat kyllä anteeksi yläkerran herralta. Joten siinä olen kanssasi kyllä samaa mieltä mutta yleisesti siis tuo pettäminen /yhdenyön jutut ne vaan ei mahdu millään minun elämääni enkä voi sellaista hyväksyä.
  2. moikka! Kirjoituksesi oli ihan kuin suoraan omasta elämästäni. Olen 27v Mies ja minä olen ollut koko elämäni kiltti (välillä liiankin) kaikille. Koska luonteeni on sellainen että en halua kellekkään pahaa enkä halua että minun takia joku vaivautuisi jostain asiasta niin olen saanut kärsiä tästä kiltteydestäni koko nuoruteni, voisi oikeastaan sanoa että kaverit veivät parhaan nuoruuteni, kun omistin oman vapaa-aikani täysin heille ja heidän vaatimuksiin ja olin heidän "käytettävissä". No nyt kun suurin osa näistä "kavereista" on löytänyt itselleen tyttöystävät, joka osaltaan on minun ansiotani kun minä heitä ajoin joka paikkaan missä he onnistuivat nämä tytöt löytämään. Voit varmaan hyvin kuvitella miltä nyt tuntuu kun he nyt ylimielisesti elelevät tyttöystävien kanssa ja ovat unohtaneet täysin minut ja sen kaikki mitä olen heidän hyväksi tehnyt. Kyllä on todella hyväksikäytetty olo mulla. Annoin vain yksinkertaisesti heidän pompotella minua vuosikaudet, pari kuukautta sitten mittani täyttyi ja soitin eräälle noista kavereista ja kerroin hänelle miltä minusta on tuntunut ja mitä olen ajatellut aina, tuli kyllä kieltämättä sanottua suoraan asiat, niin täynnä mä olin jo siitä kaikesta. kaveri tuumasi vaan siihen että "Onko näin asia" Ja meinasi hermostua minulle. No sen jälkeen en ole hänestä enkä noista muistakaan kavereista kuullut. Että tällaista mulla.