Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. En todellakaan tarkoittanut ihan tollasta mitä pauliina kirjotti. Siis halusin vaan kysyä kokemuksia venäläisitä naisista mutta ei täällä näköjään saa siihen kunnon vastausta. Ajattelin että kun heillä ei ole siellä kotimaassa ihan niinkuin meillä, eli olisivat siten nöyriä eivätkä ajattelis rahaa. Kyllä minulle kelpaisi suomalainenkin nainen ehdottomasti. Siis on minulla ollut ilmoitus netissä mutta ei siihen ole yhtä ainuttakaan vastausta tullut. Oisko juuri tuo että olen liian tavallinen tyyppi kaikinpuolin. Ja tiedän muutaman tyypin joilla on ulkomaalainen tyttöystävä ja he pitävät juuri tuota tavallisuutta ja kiltteyttä rikkautena, ja heillä ei ollut kuulemma mitään flaksia suomalaisten naisten kanssa. En tietenkään yleistä mutta niin se vaan on että en ole ainakaan tähän päivään mennessä tavannut sitä tyttöä. Luonteeltani olen kiltti ihminen (liiankin), oisko siinä syy. Monesti vaan noissa ilmoituksissa nuo ulkomaalaiset naiset hakevat juuri sitä kilttiä miestä.
  2. Kuten myös.)
  3. 13 / 14