Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
timo-kantola
profiilit
timo-kantola
timo-kantola
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
25
Kommenttia
223
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Piti olla 2.5Hp .. p ja å on niin lähekkäin näppiksessä..
27.05.2015 23:20
Luulen että ei koske mua, souteluveneessä 2.5Hå Suzuki.
Kulkee aivan riittävän lujaa - tyhjäkäynnillä.
27.05.2015 23:19
Jos tämä paljon meuhkattu kirkko on jotenkin jumalan juttu, niin miks ei kyseinen heebo astu framille puolustamaan istituutiota?
Nyt möykkää pitää Pertsa, Niikko ja muutama muu änkyrä.
Mäkinen taas yrittää sovitellen saada valtaväestön pysymään jäsenrekisterissä.
Vai onko Niikko tai Pertsa Jeesus???
03.12.2014 16:09
Yleensä vain seuraan näitä keskusteluja, mutta nyt on ihan pakko sallistua.
Kannatan poistumistasi.
18.02.2014 20:20
Ajattelin vain, että tietääkö vauva että jäsenyys ei ole ilmaista.
Toisaalta luvataanhan vastineeksi, elinikäistä (vaikka eläisi vain vuoden) suojelusta.
Ikuista elämää, ja sen semmoista.
Mutta kuluttajansuojaa ei ole, on sen verran kiero diili.
15.07.2013 00:15
"Kun järkikin sen sanoo, että jokin älyllinen voima kaiken takaan on oltava."
Hmm... Mitä sinun järkesi kertoo Japanin tai Tapaninpäivän tsunamista, oliko se mainostamasi "älyllisen voiman" voiman näytös?
Kannattaa herätä todellisuuteen:)
19.06.2013 06:56
Joo niinhän se menee, että Pertsan jumalakin on riippuvainen euroista.
Jos ei anna euroja niin on vainooja.
Mikäs se Pertsan jumalan nimi olikaan ... euro ???
06.04.2013 10:42
Vau!
Aina vaan hämmästyttää että Suomessa on tällaisia Talebaaneihin verrattavia kiihkouskovaisia ?
20.03.2013 18:06
Tuota, kyse on sadusta.. siihen saa jokainen halukas keksiä mieleisensä ratkaisun.
02.03.2013 00:33
Oletan että olo tulee olemaan yhtä levollista, kuin ne miljardit vuodet ennen syntymääni.
25.02.2013 19:12
Loistavia ja harmitomia taikoja!
Ketään ei syyllistetä, ketään ei uhata kadotuksella.Kukaan lapsista ei jää illalla pohtimaan syntisyyttään.
Lisäksi nämä lasten loitsut poikkeavat esim aikuisten uskovaisten loitsuista siinä että ne saattavat hyvinkin toimia!
Päiväkodin ja koulujen hekilökunnalle virtuaalihatun nosto.
31.01.2013 20:28
Tää menee jo melko uudelle ulottuvuudelle:
http://arxiv.org/abs/1205.3909
Tulevaisuutta odotan jännityksellä.
29.01.2013 19:00
Eiköhän lopeteta tämä tähän. Syödään turhaa palstatilaa niiltä joilla on jotain muuta sanottavaa, kuin ainainen valittaminen - varsinkin kun valittajilla ei ole mitään sanottavaa.
So long and thanks for all the fish!
10.01.2013 18:14
Voisit tietysti myhäillä tyytyväisenä, kun löytyy edes yksi viisas joka osaa kirjoittaa täyttä asiaa mukaansa tempaavasti. Varmaan jaksaisit valittamatta lukea viestejäsi, huomaisit kuinka foorumin taso nousee. Keksi itse lisää, uskon että sinun lahjoilla varmasti kykenet siihen:)
10.01.2013 17:58
Väännä vaihteeksi - ja kaikkien iloiseksi yllätykseksi - jotain poikkeavaa, mielenkiintoista ja älykästä !
Ole hyvä - foorumi on sinun!
10.01.2013 17:50
Tämähän on kuin Juoppahullun päiväkirjasta - vaikka en ole sitäkään lukenut - mutta teksti sopisi huurupäisen kirjoittamaksi.
Onko nämä oikeasti krisselien mielestä jumalan tekoja, ja tälläisenkö jumalan siunausta se Sauli Suomelle toivotti ???
06.01.2013 17:46
Jaakob se siinä - itsestään syntyvine lentokoneineen?
Selvisimme vuodesta 2012 (lähes kaikki 7miljardia apinoiden kaukaista serkkua) - parempaa vuotta 2013!
04.01.2013 23:56
"Ei Raamattu olekaan fysiikan kirja vaan totuuden kirja. Mikä oli sekopäistä eli ymmärryksellesi liikaa olevaa totuutta Raamatussa?"
Mun mielestä se on shaissea. Ei mulle riitä että joku on kirjoittanut "näin se meni" - pitää olla jotain sisältöä. Lopahti kiinnostus heti alkuun. Ja jälkeenpäin mitä olen saanut tietää "totuuden kirjasta" , niin olen päätökseeni enemmän kuin tyytyväinen.
Sekopäisenä, yli ymmärryksen menee esim. kymmenestä käskystä - käsky "Älä tapa"
Minulle se olisi yksinkertainen ja helppo käsky, mutta uskikset hakee selitystieteiden professoria paikalle, kun kysytään mitä tuo käsky tarkoittaa uskiksille, maanpuolustus mielessä.
04.01.2013 22:22
Erosin 19 vuotiaana.
Sain kirkolta naimisiinmennessäni vihkiraamatun.
Katselin tuota raamattua muutaman kuukauden kirjahyllyssä, kunnes ajattelin että lukasempa tuon. Parin sivun jälkeen mietin että vitsi mitä shaissea - ihan sekopäistä - ei ole nyky fysiikan kanssa yhteen sovitettavissa.
Samalla viikolla kävin eroamassa kirkosta.
Hyvä päätös.
04.01.2013 19:14
Ei tuo BBC:n dokkari mitään hihukamaa ole :)
04.01.2013 10:38
1 / 12