Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Minäkö nettiriippuvainen?

Olenko minä nettiriippuvainen? Haenko täältä keskuteluseuraa? Eikö kotona ole keskustelukumppania? Onko kotona mahdol
    70 plus
    4
    382
  2. Mitäs me "älyköt".

SK:n artikkelin mukaan 70v ihmiset ovat niin älykkäitä ja tietäväisiä, että esim. dementiatutkimus on todella vaikeaa. S
    70 plus
    20
    377
  3. Vain miehille ja feministeille

Minua kun on vaivannut sellainen kysymys, että kuluukohan tuollaisen sähköisen parranajokoneen teräverkko nopeammin, jos
    70 plus
    6
    376
  4. Vain lipunkantajille kirjoitusoikeus

Susmorsian tuolla jo ehdottelikin, että vain kirjautuneet voisivat kirjoittaa tälle palstalle. Kannatan ehdotusta ainak
    70 plus
    32
    372
  5. Apua yksinäisyyteen, löytyykö sitä?

Tuossa yläpuolella olevassa mainosruudussa vilahtelee välillä nuorehko nainen ja teksti ”En enää halua elää yksin”. Kyl
    70 plus
    27
    372
  6. Politiikan muoti-ilmiö

Lähes kaikki Kiinan Olympialaisia katsomaan menevät poliitikot sanovat menevänsä keskustelemaan Kiinan johdon kanssa ihm
    70 plus
    6
    351
  7. Nyt minä sen vasta hokasin.

Kauan olen vihreää korttia kaupan kassalla vinguttanut ja "omaa kauppaa" tukenut suuntaamalla ostokseni sinne. Nyt kuit
    70 plus
    6
    338
  8. Nyt ei enää huolen päivää

Monet valittavat tätä uutta pastaformaattia ja vertaa sitä vanhaan. Älkää olko huolissanne. Kohta ette enää muista mi
    70 plus
    20
    337
  9. Kun pääsi unohtumaan

Olinpa kesällä Turussa ja menossa museoon Aurajoen rannalla. Ajelin sitä rantatietä ja kurvasin museon nurkalta ylöspäin
    70 plus
    5
    333
  10. Ruuan arvonlisävero

Ruuan arvonlisävero on nyt 17% ja hallitus aikoo pudottaa sitä. Olikohan se 12%:iin??? Sen vaikutus olisi kympin ruokaos
    70 plus
    5
    331
  11. Nyt puita istuttamaan

Suomen metsätalous on kaaoksessa. Suomen metsät on tehoviljelty sellutehtaiden tarpeisiin. Sellun teko Suomessa kuitenki
    70 plus
    8
    323
  12. Kilroy kävi täällä.

Muistatteko vielä? Tuo lause oli meidän lapsuudessamme hyvin yleinen sen ajan grafiitti. Sen aika taisi loppua suunnille
    70 plus
    2
    318
  13. Mitähän tapahtuisi?

Mitähän tapahtuisi, jos lakattaisiin arvostelemasta puolisoa, kumppania, ystävää hänen tekemisistään, olemisistaan jne?
    70 plus
    5
    306
  14. Kokemuksia kaivataan

Tervehdys jjoutava5 ja muut, jotka olette ladanneet Google Chromen. Paraneeko myös Suomi24:n vauhti? Entä muut toiminn
    70 plus
    6
    304
  15. Katsotko noita mainoksia?

Joku kirjoitti eilen, vai oliko toissa päivänä, että Eniro tykkää kun meitä on paljon täällä juttelemassa. Hän varmaan t
    70 plus
    3
    303
  16. Sateet tuli

Mustikat vanhenevat, mutta ei hätää, sienet alkavat nousta piiloistaan. Syitä metsäretkiin riittää ja syksyinen metsä o
    70 plus
    36
    298
  17. 080808 ja kaikki onnistuu

Kiinalaisten mielestä tänään onnistuu kaikki, sillä kasi on heidän onnenlukunsa. Miksikäs ei meilläkin. Kannattaa ainaki
    70 plus
    5
    285
  18. Miksiköhän vasta 30v jälkeen

Miksiköhän tuo Kambodzan punakhmer oikeudenkäynti alkaa vasta nyt, 30 vuoden kuluttua rikoksista. Ketähän siellä on suoj
    70 plus
    3
    285
  19. Miksi välittää

Tuolla Venäjän maalla palaa metsät iloisesti, eikä kukaan tuntunut välittävän niiden palamisesta. Vasta kun taloja alkoi
    70 plus
    20
    277
  20. Viimeisillä jäillä

Olin aamulenkillä. Yöllä oli ollut vähän pakkasta, mutta edellisen päivän lämpö oli sulattanut kevyenliikenteen väylän a
    70 plus
    5
    276