j.pellervoinen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
274
Kommenttia
1718
Lakon jatkuessa
SLSY ry:n lakon jatkuessa ovat esimiehet alkaneet tehdä oikeita töitä, eli korvaavat lakkolaisia eri ammateissa. Kuinka8178Maalaismiehen viisautta
Tämän aamuiset keskustelut kotona toivat mieleen Maalaismiehen taannoin sanoman. "Me päätettiin vaimon kanssa, ettemme8176Kolme kovaa sairautta
Mustasukkaisuus hajottaa hyviäkin liittoja. Ahneus tuhoaa yhteiskuntia Kateus Vie kalatkin vedestä3176ALV ja lupaukset
Muistattekos, kun Vanhanen vakuutteli, että arvonlisäveron alennukset tulevat taatusti suoraan kuluttajan eduksi? Joopa10174Vanhukset automaatille
Kari-Pekka Lohiluoma, Kuntaliiton toimitusjohtaja, on lehtitiedon mukaaan sanonut, että hoitopaikkojen vanhuksille voit5173Luontoäiti opettaa
Tämän talven pakkaset kertovat, että luontoäiti on voimakkaampi kuin ihminen. Hän yksin päättää tuleeko jääkausi vai sul5169Onkohan
Ukrainassakin luettu suomettumisen oppikirjaa, kun suuren rajanaapurin intressit otetaan huomioon oikein kansanäänestyks6169Kyllä maalla on ihanaa ja
kaupungissa mukavaa. Pitkän mökkikauden jälkeen on ihan kiva, kun on aina valmis suihku käytettävissä ja saunakin on va12169Muistoja lapsuudesta
Jytkyjä ennenmuinoin. Neljäkymmentä luvulla, sota-aikaan, ollessani vielä paljon alle kymmenvuotias, harrastimme kavere6169Voihan sepaluksen vetoketjut
Mikähän kumma noissa sepaluksen vetoketjuissa on vikana, kun ne meillä miehillä näyttävät aina aukeavan ihan itsestään.15166Aina ne siitä voivottaa
"Bensan hinta lähestyy kipurajaa". Montakohan kertaa me ollaan elämämme aikana tuokin virsi jo kuultu ja joka kerta aut6164Hei oletteko huomanneet?
Joku aika sitten eräs helsinkiläinen ravintola laskutti melkein kolme vuotta vanhoja kortilla maksettuja ravintolalaskuj2162Päätohtori,
mutta ei mikään sienitietäjä. Katselin tv.stä tv-tohtoriohjelman. Liikunnasta hän sanoi, että kyllähän sienestäminen9160Loppuukohan puunjalostus
Kun ydinvoimaloiden lupien vastapainoksi tehtiin tuo risuenergialaki, niin sen vaikutuksesta energiapuusta saa tuettuna7160Huvittavaa, mutta totta....
Ilmaisesta terveyskekuspalvelusta on kuusi kymmenestä sitä mieltä, (jonkin tutkimuksen mukaan), että ilmaiset terveysk27160Minä olen vihainen.
Minä olen vihainen itselleni, koska olen loukannut hölösuullani lähimmäisiäni. Nyt olen päättänyt olla hiljaa omissa olo15159Parasta mahdollista katetta
Jos et vielä ole ostanut, älä ostakaan. Viiden- kuuden päivän jälkeen sama tavara saattaa olla puolta halvempi. Paljon1158Apua kielioppitietooni
Ennen kuin lähden muualta tietoa hakemaan, ajattelin kysyä teiltä. Tällä kertaa minua vaivaa viive sanan taipuminen.29158Lapseton pariskunta
Oletko varautunut lesken perintöveron? Jos teillä ei ole rintaperillisiä, niin valtio ottaa jälkeen jääneeltä asunnosta6157Syö särkee, se kasvattaa järkee.
Kaikki me, ainakin sisämaassa lapsuutemme viettäneet, olemme saaneet nauttia särkikaloista valmistettujen aterioiden mau10157