Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
han-na-mai-ja
profiilit
han-na-mai-ja
han-na-mai-ja
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No mulla ainakin oli ainakin viikon verran invalidisoivaa pahoinvointia ja kaikki muut mahdolliset kamalat sivuoireet, kun aloitin. Pikku hiljaa ne siitä lientyivät. Jostain syystä jaksoin kestää ne, kun ajattelin, että jotain hyvää siitä vielä seuraa! Nyt olen syönyt reilut 3 kk, mutta en tiiä, että onko tää auttanut vai ei.. Tai kai tämä on, ei sitä vain ehkä itse tajua. :) Mutta tsemppiä sulle! Kyllä ne yleensä siitä ajanoloon helpottavat ne oireet!
11.04.2013 21:37
Heip!!
Pääseekö mukaan??? Olen pitkän linjan pitäisi- laihduttaja.. Laihdutus alkanut aina maanantaina, tai kuun alussa, ja kestänyt muutamia päiviä.. Nyt olen kuitenkin päässyt laihdutuksessa hyvään vauhtiin, joten kaipailisin täältäkin ehkä tsemppiä ja tukea, ja on kiva lukea toisten onnistumisia..
Eli lyhyesti.. Olen kohta neljä viikkoa laskenut pv-pisteitä; mennyt tiukalla 18 pisteen linjalla, useina päivinä jopa vähemmänkin, ja liikuntapisteitäkin tullut todella mukavasti, kävelyn ja pyöräilyn merkeissä. Pituutta mulla on 160cm, ja ylin paino ollut 71.1.kg. Su 11.4. aloitin tämän ns. tehodieetin, ja silloin painoin 70.4.kg. Tämän aamun, 7.5. paino oli 66.3kg. Olen herkutellut ainoastaan viime sunnuntaina, tosi vähän, sekä tänään vähän enemmän. Muuten ollut todella tarkkana. Eikä ole tehnyt useimpina päivinä edes tiukkaa, kunhan on pistäny järjellä ajattelua peliin. Joskus ns. taistelua mielessä käynyt, mutta yllättävän helppoa ollut. Ja nopeesti mennyt 4 viikkoa.
Tavoitteena mulla oli päästä 5 alkavaan painoon. Joten matkaa vielä on. Olen 33-v. tyttönen. Hope mahdun mukaan.. :)
07.05.2010 21:02
Yhdeksässä banaanissa (ja lisäksi vielä 9 lasillista rasvatonta maitoa) on jo kuitenkin sen verran kaloreita, että samalla määrällä voisi syödä yhtä hyvin oikeaa ja monipuolista ruokaa ja silti laihtua.. :) Mutta toki kukin tyylillään.. :) Tsemppiä! :)
28.03.2010 19:50
Jos toi sun viesti ei ollut pelkkää vitsiä, niin tutustutaan ihmeessä tarkemmin. :)
27.03.2010 18:37
Noh, onhan se hyvä, että edes possuista välität, mutta ei tuo kanan syönti kyllä mun mittapuulla ole yhtään sen parempi asia.. :(
Ja tosiaan, en halua lapsia. Piste. Tiedän, että koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, mutta tässä asiassa olen aivan varma.
27.03.2010 18:36
Mutta kun kyse onkin paljon enemmästä, kuin pelkästä ruuasta. Siinä on kysymys koko arvomaailmasta.
27.03.2010 18:34
Voit olla hyvinkin oikeassa!!! Mutta en usko tästä kauheasti haittaakaan olevan.. Siis en toki laske mitään tämän varaan.. Mutta tuntuu, että on vaikeaa törmätä omanlaisiin ihmisiin.. Ja eihän sitä koskaan tiedä, missä sitä törmää johonkin.. Ehkä täällä, ehkä jossain ihan muualla.. :)
26.03.2010 20:10
kai se nyt mikään este ole....
08.01.2010 18:37
Minun, ehdottomasti!!! Melkein jopa ylitsepääsemätön ongelma.. Ehkä vielä jonkun lakto-ovon, tms. "kelpuuttaisin", mutta muuten ei.. Silloin on niin erilainen elämänkatsomus jo.. Vapaita vegemiehiä on vaan turhan harvassa... :(
08.01.2010 18:35
kaikki pienellä kirjotettuna.. Mutta mun mielestä se hakukone ei oikein toimi nykyään muutenkaan... :( NO, voihan muhun ottaa yhteyttä myös suoraan tähän nimimerkkiin.. :)
06.01.2010 23:15
En löytänyt kenenkään rekisteröityä nimimerkkiä, tms viesteistä, joten oli pakko vastata tänne.. Täällä olisi yksi vegaani-tyttö, 32-v. Profiili on treffeissä nimimerkillä Hannamaija... En viitsi nyt sähköpostiosoitetta tähän laittaa, mutta jos joku haluaa olla yhteydessä niin sitä kautta voi.. Vaikka etsinkin sitä kautta seuraa, ei se tarkoita, etteikö muunlaiset tuttavuudet olisi myös tervetulleita... Onko olemassa vapaita vegaanimiehiä??? Vaikka eihän se välttämätttä mitään todista, mutta siitä on hyvä lähteä...
Ottakaa rohkeasti yhteyttä.. Kasvissyöjäihmiset.. Olen kiltti.. Ja epäpelottava... :)
05.01.2010 00:02
otan laihdutushaasteen vastaan, jos ryhmäänne saa liittyä.. :)
Olen siis 32-v. tyttö, 160 cm lyhyt ja tänä aamuna paino oli 68.5.kg. Pahimmillaan se on ollut sen vähän yli 70kg. Nyt on suunta enää alaspäin. Ensimmäinen tavoite on päästä painoon, joka alkaa 5:lla. Siitä sitten katsotaan, että pitääkö mennä vielä alemmas... Luultavasti laihdutan painonvartijoiden pisteiden avulla sekä "terveellä järjellä". Olen myös vegaani. Liikunta on jäänyt nyt vähemmälle, olen ollut viimeisen kuukauden ainakin flunssassa. Mutta tavoitteena olisi, että kunhan kunnolla paranen, niin lähtisin ihan salille asti.. :) Silloin kun ei ole lunta, tykkään pyöräillä kovasti, mutta nyt on siihen vähän huonot kelit. Muutenkin ulkona niin kylmä, ettei siellä juurikaan viitsi olla.. Kyllä mä yritän taas töiden jatkuessa mahdollisimman usein kävellä työmatkat, noin 40 min suuntaansa. Ihan hyvää hyötyliikuntaa.. :)
Tavoitteena olisi, jos toukokuun loppuun mennessä paino alkaisi sillä 5:lla.. Sitä lähdetään tavoittelemaan.. :)
01.01.2010 17:55
Heippa!!!
En tiedä yhtään, että minkä verran tässä ketjussa on osallistujia, ja minkämoisia painonpudotuksia teillä on meneillään, mutta olisin enemmän kuin mielelläni liittymässä mukaan. Lähtöpainoni on n. 70kg, ja lyhyys 160cm. Ensimmäinen tavoite olisi pudottaa 10 kg, tai enemmänkin päästä 59 alkavaan painoon.. Siitä sitten katsotaan jatkoa.. Ja olen niitä tyypillisiä pudottajia tai jojottajia, jotka joskus saa jopa aika paljonkin pudotettua, mutta sitten taas lihoo.. Ja myös niitä, jotka aloittavat terveellisen elämän aina huomenna, maanantaina tai kuun alussa.. :) :( Mutta nyt olisi tarkoitus ihan tosissaan kevättä kohti keventää.. Muuten ei tule elämästä mitään.. Niin, ja mun ikä on 32-v, ja olen tyttöpuolinen.
Ps. Älkää välittäkö mun nimimerkistä.. Joskus tyhmänä sellaisen rekisteröin, mutta ajattelin, että tällaiseen ketjuun olisi kiva kirjoittaa näin, ettei kukaan pääse ainakaan leikkimään minua.. :)
Mutta jos huolitte mukaan, niin olen mukana.. :)
25.12.2009 20:39
Mulle ainakin sopisi streittarimies oikein hyvin.. Taidat olla vaan valitettavasti liian nuori.. :(
Mutta juu, samaa ongelmaa olen miettinyt itsekin.. Että mistä niitä miehiä voi oikeasti löytää.. Varsinkin, kun haaveissa olisi ns "vaihtoehtomies", niitä ei juuri missään näy..
30.07.2009 20:38
Tuohan se vasta kituuttamista onkin. Syö nyt hyvä ihminen ees jotain. Ja tuolla 1200 kalorilla laihtuu helpostikin, sehän on tosi vähän, suuremmallakin kalorimäärällä laihtuu..
08.06.2009 20:07
Miespuoliset kaverini ovat saaneet samanlaisia viestejä.. Ihan käsittämätöntä, kuka niitä keksii.. No, vaikka mullakaan ei ole elämää, niin niillä vielä vähemmän.. :D
Ja tohon nettideittailuun muuten, tuo suomi24 on tyly areena.. Siellä vastaillaan ja jätetään vastaamatta hyvinkin tylysti.. Ainakaan minä en edes jaksa vastata ihmisille, jotka ei kiinnosta.. Ilmoituksessani lukee mielestäni hyvinkin selkeästi, millaista miestä etsin.. Jos mies ei ole selkeästikään viitsinyt lukea profiiliani (joka on on piiiiiiiiiiitkä :), niin miksi sellaiselle ees vastaamaan.. Tai jollekin, joka postaa samaa viestiä monelle, tms.. Nyt en väitä, että sinä tekisit näin.. Mutta kerroinpa kuitenkin..
Millainen mies olet? Millaista naista etsit?? Täällä olisi yksi samanikäinen vapaana.. :) Hi hii.. :)
18.02.2009 19:34
Veit sanat suustani!!! Mä en kans halua viettää joulua, inhoon koko paskaa!!! En kuulu kirkkoon, joten en usko tähän kristilliseen puoleen, ja taas tuo kaikki syöminen ja lahjojen ostaminen ja hössöttäminen ja häärääminen ja haaliminen ja stressaaminen ja leipominen ja laittaminen ja siivoominen ja ja ja... Kuinka ihmiset viitsii????!!!!
Kun olin naimisissa, vietimme miehen kanssa joulupäivät ihan yhtä normaalisti kuin kaikki muutkin päivät.. Tällä hetkellä olen sinkkuna ja mutsi tulee kohta lankoja pitkin, jos en tule lomalla hänen luokseen.. Voi v... Haluisin vaan olla yksin ja rauhoittua ja rentoutua ja lomailla.. Olisin toki mielummin töissä, mutta meidän alalla lomat on juuri tuolloin.. Mutta haluan lomailla omassa rauhassa.. En lähteä minnekään sosialisoitumaan... :)
Olen saanut suuren osan kavereistanikin ärsyyntymään tällä antijouluilullani.. Mutta onko mun pakko tykätä joulusta ja kaikkeen siihen liittyvästä, jos mä en tahdo??????
18.12.2008 18:38
1 / 1