Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä taas otit esiin asian jota käsiteltiin täällä jo.
Miten muka sun slotukses on parempi? Vastaan itse: ei mitenkään!!!!!
Toisekseen sinä teet alotuksia ja sitten vaadit niihin tietynlaisia vastauksia tai sitten moitit vastaajia.
Sitä ei ole kiva lukea.
Mutta sinähän kyllä tiesitkin tämän jo.
19.01.2011 19:27
Sun linkkis kautta löysin tämän, minusta yksi kauneimmista häävalsseista. Ja ihana Tapani Kansa osaa tulkita.
Usein ennen kun ne haavat revitään on ensin onnen huuman ja riemun aika.
Mihin se sitten katoaakaan se Rakkaus, ja milloin se on sitä milloin sitten pelkkää halua.
http://www.youtube.com/watch?v=3IA8MBbSgc4&feature=related
19.01.2011 19:16
Luulen että useimmat ihmiset yksin asuvat kaipaa toista ihmistä...joskus.
Useimmat yksin asuvat, jopa mun kaltaiset erakon oloiset ihmiset on yksinäisiä...joskus.
Ne on hetkiä jotka menevät ohikin kun taas löytää jonkun olennaisen jutun johon innostuu.
Itse tykkään räytyä oikein kunnon rakkauselokuvien kanssa toisinaan, sekin tekee hyvää sielulle.
Menneet suhteet on tehneet työnsä, vaikea olis löytää ihmistä joka kestäis niin paljon omassa päässään elävää ihmistä kun olen, ja minä en taas jaksais välttämättä "seurustella" niin paljon kun toinen yleensä haluaa.
19.01.2011 18:53
On on.
Kesäisin tulee oltua saaristossa, ilman tietokonetta, ilman telkkaa. milloin viikko, milloin useampi.
Luonnossa nauttien.
Ja maaaliskuussa lähden reissuun, sielläkään en todellakaan roiku netissä sen paremmin kun muidenkaan koneiden äärellä.
Heh irroitan itseni ihan itse koneista :))
19.01.2011 17:10
Mietinkin ihmeissäni sitä ääntä, jos se oli vain toiveajattelua :)
Vaan outo laulu se oli.
Nyt otatte kaiken toisistanne irti keskiviikkoon mennessä, sanot "tuolle" että käsky kävi kotkasta :))
Täällä on kyllä ihan lämmin, ulkona oli vielä hyvä kävellä.
17.01.2011 19:26
Joko teillä laulaa tintti titityytä?
Tänään piti sitäkin jäädä kuuntelemaan että joko on kevät kun sellainen sirkutus kuului.
Ehkä linnut menivät sekaisin kun on yhtäkkiä lämmintä.
17.01.2011 19:13
Siis takkapuut pystyyn ja sitten niitä sanomalehtiä sinne väleihin, jos ei nyt satu tuohta olemaan.
Miehet muuten sytyttää usein silleen ettei ne mitenkään voi siten syttyä, mut syttyy kuitenkin.
Ja sitten, olipas tänään hieno ääni kun kävelin kotiin, jäiset koivunoksat kun helisi toisiaan vasten.
Tuolla on merellä tosi usvainen ilma, ja vettä tippuu.
17.01.2011 18:54
Hauskoja on nää sivupersoona epäilijät. Monta naurua oon niiden juttuja lukiessa saanut.
Edellisellä nikillä mie kerkisin oleen täällä yhessä vaiheessa läpi vuorokauden tai siis viiskymppisissä mutta samanaaikaisesti mun piti olla myös toisella palstalla.
Oli se kovaa hommaa yötä päivää päivystää.
No mullahan olikin ympärillä monta konetta ja välillä istui toi seinän takanen mun kanssa näpyttelemässä että koko homman sain hoidettua :))
16.01.2011 18:50
Joo, no sitte mä luinkin teininä asiakirjoja :))
Mitähän nykyään luenkaan.
Niin ja taas toisaalta, kuulemma. Sehän on silloin huhu ja huhuihin ei kannata uskoa :))
16.01.2011 18:24
Jotenkin ihan on turhaanpäiväinen alotus tämä.
Tollaset reginan tyyliset kirjoitukset kuuluu tonne teini-ikään.
16.01.2011 18:07
En jätä :))
Mutta onhan nyt sitten jotain jännittämistä tulevaisuudessakin :))
16.01.2011 14:48
Taidan ottaa asian osakseni myöskin minä.
Voi olla ihan paras teko jälkeenjääville, mulla tosin ei ole lapsia, eikä vanhempiakaan enää.
16.01.2011 14:42
Ai niin, siis kumman?
Sen jonka sinä luit vai sen jota itse juuri luen? :)))
16.01.2011 14:37
"Saharan aamut ja illat" on alkutekijöissään mulla.
Vielä on sellaista romantiikkaa kun ajatuksissanikin, mutta sitten kun olen lukenut kokonaan niin voin olla tietävämpi ja vähemmän luuleva.
Kreetalla meille selitettiin että ne raudat törröttää siellä koska silloin saa omistaja jotain alennusta, kun on muka jatkamassa kerroksia lisää sinne.
16.01.2011 14:30
Ite oon kanssa miettinyt sitä koska jos tapahtuu jotain ja joudun koneiden varaan, niin sitä en halua.
Ja helpompi on omaisille jos sen päätöksen, ja luvan kytkeä koneet pois olen jo itse antanut.
Äidin eläessä ei olis ollut epäilystäkään siitä että koneet kytketään pois tilanteessa jossa ei ole mitään tehtävissä. Hänen kanssaan puhuttiin kuolemasta jo silloin kun hän itse vielä oli ihan hyvissä voimissa.
Muut meillä on aika herkkiä tämän asian suhteen, tietävät kyllä toiveeni mutta onko se päätöksen tekijöiksi, niin en tiedä?
16.01.2011 14:08
Niinpä, ihan sama on jos omainen on kotona mutta tarvii kuitenkin yhteiskunnan apua.
Niinkuin kävi oman äitini kohdalla. Kun asioita ei hoidettu niinkun luvattiin, vaan "unohdettiin" käydä hoitamassa asioita.
Hänen onnensa oli se että minä asuin lähellä.
Mutta kyllä kuuli siellä johtoportaassa asti mitä mieltä olin tälläisistä "unohduksista" kun kertoja ei ollut vaan yksi.
Silloin sanoin että kuinka hoidatte yksinäiset vanhukset, ja vielä mahdollisesti ne jotka asuu jossain keskellä maaseutua, metsää. Jossa on pitkä matka kaupoille.
16.01.2011 13:46
Tänään oli outo valoilmiö taivaalla, liekö joku uhvo.
Piti ihan rantaan mennä katselemaan. Siellä istui muutama ihminen jäällä sellaisen reiän ääressä ihan paikoillaan kun olisivat jähmettyneet :)
Mullakaan ei meinannut hulavanne ylhäällä pysyä mutta kun ahkerasti harjoitteli niin sitten oppi löytämään paikkansa (vähäksi aikaa)
15.01.2011 21:37
Ai niinku limbota vai?
Ensin hulahula vanteella notkeeks ja sitten limbolla ali :)
15.01.2011 21:00
Lääkärihoitaja tai lentoemo ym ym. yleiset tyttöjen ammatit ei koskaan olleet mun unelmia.
Arkeologiksi olisin halunnut, mutta äiti sanoi nauraen ettei mulla riittäis kärsivällisyys hammasharjella ja lusikalla kaivelemaan esineitä ja luita.
Joten se unelma on kyllä sellainen joka ei koskaan toteudukaan paitsi harraste pohjalta.
Mutta kyllä mun unelmat on muut toteutuneet joita lapsena oli.
Nuoruuden ja aikuisuuden unelmat ei lähellekään ja niitähän tulee aina vaan lisää.
Unelmakaivo on pohjaton, yhden sangollisen kun ylös saan jo on kaksi tullut lisää sinne :))
13.01.2011 12:21
Eipä soi tuo mun päässäni nyt, eikä siis juurikaan herätä tuntemuksia.
Siltojen aluset suomessa on kyllä tuttuja.
Mun päässä soi nyt Walk like an Egyptian.
Punaisen meren risteily ja egypti odottaa minun tuloani maaliskuussa.
Ja niin lähti viimeisen lapsuuden unelman toteutuminen käyntiin :)))))))))
13.01.2011 12:08
161 / 183