zippoca

Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: En halua lapsia
Aloituksia
73
Kommenttia
360
Miksi kohtauksia leikattu pois?
Mystistä touhua tuo YLE:n touhu, kun Metsoloista on kohtauksia pitäny mennä leikkelemään pois. Eikö muuten riitä tila Su115185Piste tälle paskanjauhannalle
Yliopistossa opiskelevat muka jotenkin parempia kuin ammattikorkeakoulussa. Hohhohhoo! Ei sinne kaikkien tarvi mennä tai343127Riskiryhmä
Eikö kukaan tosiaankaan ihmettele, miksi yhtäkkiä Kattilakoski, Kuitunen ja Saarinen olivat yhtäaikaa sairaina ja kaikki332823Huomasitteko
Otepään sprintissä ainakin norjalaisilla oli pitona jotain sellaista juttua...olisko se nyt sitä teflonkangasta. Ja näyt132102ipod on ruma
Kattokaa nyt esimerkiksi vaikka tätäkin http://images-jp.amazon.com/images/P/B0002OW6OW.09.LZZZZZZZ.jpg Hyi. Voin kuvit292073Rottefellan siteet ja Alpinan monot
Olen vaihtamassa kaikista suksistani ja rullasuksistani Salomonin pilotit Rottefellaan ja niinpä kysyisinkin että mikä e52029oisko mielikuvituksen puutetta
Kappaleiden nimet tasoa Waka waka. Loca loca ja seuraavaksi varmastikin Heko heko.62005Tunnettu tosiasia: Nova soittaa p*skaa
Aamulla kun Nova on päällä (olen siis lähes pakotettu kuuntelemaan sitä aamuin illoin) kuuluu ensimmäisenä jonku Gavin D151927Doping & kielletyt menetelmät
Koko ajan puhutaan siitä, että jotkut hiihtäjät käyttäisivät dopingia, mutta ettepä arvaakaan miten moni käyttää kiellet101922Rukalla sattunutta
Olin viikonloppuna Rukalla SM-kisoissa. Perjantaina siinä naisten ja miesten kisan välissä kun oli pieni tauko miesten v31894Millenium trilogia
Huomasin vasta eilen että ne televisiosta näytettävät Millenium trilogian elokuvat on paljon pitempiä kuin dvd:llä oleva81858Joko niitä lopullisia....
tuloksia on tullut sieltä YTL:stä näistä syksyn kirjotuksista vai kuinka kauan siinä vielä menee, häh?141793Havukka-ahon ajattelija
"Havukka-ahon ajattelija on tuotannossa oleva Kari Väänäsen ohjaama elokuva. Se perustuu Veikko Huovisen romaaniin Havuk51748Suositelkaa jotain latausohjelmaa
Kun WinMX on mennyttä, tarvitsen pian uuden latausohjelman musiikinlatausta varten. Limewireä yritin jo, mutta sen lataa71537Onko WinMX laiton?
Ja onko sillä musiikin lataaminen laitonta? Ja miten sen joku viranomainen saa selville jos vaikka WinMX:llä latailee?31453- 81387
Hahaa
Mulle tuli eilen ilmotus postissa jossa käskettiin maksamaan tv-lupa jos semmosen satun omistamaan. Ja omistanhan minä.101380Parantui kuin taikaiskusta
Kuitusenkin kavio on nyt on sitten taas kisakunnossa, kertoo Hiihtoliiton sivut. Virpi Kuitunen joutui jättämään viikon111365Paras kaveri pitkillä lenkeillä
on kyllä ehdotttomasti mp3-soitin. Eilenkin meni 40km perinteisellä tyylillä niin kuin ei mittään. Oli talven tähän menn101304Siis mitä helvettiä
Kaisa Varis saa synnit anteeksi kun ei ollut läsnä kun B-näyte tutkittiin. Siis douppasi, mutta on silti syytön!141242