Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

sa4ru5@suomi24.fi

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: sa4ru5@suomi24.fi

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

1. Pidätkö Halloween'ista

Vietätkö Halloween-juhlia? Entä miten suhtaudut "Karkki tai kepponen" -ryhmiin? Minusta mikä tahansa juhlan syy, on hy
    50 plus
    7
    293
  2. Muistatteko milloin ?

Muistatteko, millä vuosikymmenellä Kalle Kustaa Korkin seikkailut ja Kankkulan kaivolla -ohjelmat tulivat radiosta? Ent
    50 plus
    4
    282
  3. Apua omakotiasujalle

Mistä apua? Ystäväni tarvitsisi omakotitalonsa ja suuren pihansa kunnostamiseen apua Helsingissä. Nythän saisi kotital
    60 plus
    1
    274
  4. Lahjaidea: Vanhan aikakauslehden vuosikerta

Ikäryhmäpalstoilla kirjaongelmani kanssa seikkaillessa näin jonkun kysyvän ideaa lehtitilauksesta joululahjaksi iäkkääll
    50 plus
    3
    267
  5. Lisäkilven aikamerkinnät ?

Kertoisiko joku ystävällisesti, olenko oikeassa. Pysäköintipaikan lisäkilvessä oleva yksi musta kellonaika merkitsee si
    Liikenne
    2
    258
  6. Pahuksen amerikkalaiset

kuulin aamulla uutisista, että amerikkalaiset vievät tuhoalueille lentokonekuórmittain avustustarpeita! Pahus, avustust
    50 plus
    3
    240
  7. Haluatko sinä vaikuttaa? EU-adressi

Voitaisiin säästää 200 miljoonaa euroa vuodessa... Nyt on aika toimia ja vaikuttaa itsekin. Kuten varmaan tiedätte, E
    60 plus
    2
    234
  8. NATO-kysymyksiä

Kaikilla näyttää olevan valmiina vankat mielipiteet joko kannattaa Natoon liittymistä tai vastustaa sitä. Mutta mihin nä
    6
    223
  9. Kaunis runovideo

Näin uuden Heli Laaksosen runovideon ja kuulin, että sen saa vapaasti imuroida Otavan sivuilta. Ihastuin suomenkielisee
    50 plus
    2
    223
  10. Vetoomus EUsta: Säästetään 200 milj. euroa/vuosi

Voitaisiin säästää 200 miljoonaa euroa vuodessa... Nyt on aika toimia ja vaikuttaa itsekin. Kuten varmaan tiedätte, Eu
    50 plus
    6
    223
  11. Oletko nähnyt kattohaikaroita tai

pääskysiä jo Suomessa tänä keväänä? Itse en ole nähnyt vielä kumpiakaan, mutta kuulin molempia nähdyn jo Tuusulan ja Ru
    50 plus
    5
    217
  12. Vuoden teatteritapaus ?

Oletko sinä nähnyt teatterissa lähiaikoina jonkin erityisen upean esityksen? Kertoisitko mitä ja missä? Olemme ystävien
    50 plus
    2
    212
  13. Uusia EU-direktiivejä ?

Oletko kuullut uusia EU-direktiivejä tai ehdotuksia sellaisista? tai Oletko suunnitellut tekeväsi itse uusia ehdotuksia
    50 plus
    3
    210
  14. Oletko kunnon kansalainen?

Testin voit tehdä osoitteessa: www.realcitizen.info
    50 plus
    3
    206
  15. Tarvitaanko elokuvateattereita?

Kuinka usein käyt elokuvissa, vai käytkö ollenkaan? Nautitko elokuvien katsomisesta elokuvateatterissa vai tarjoaako vu
    50 plus
    3
    205
  16. Nautitko ehtoollista?

Mieltäni on alkanut askarruttaa se, että ehtoollisella juodaan kuvaannollisesti Kristuksen verta ja syödään hänen ruumis
    Yleistä kristinuskosta
    3
    187
  17. 60-luvun nuorisolle

Muistatteko, kun Fiat 600 saattoi ohittaa kuplafolkkarin maantiellä kun Laika-koira lensi Sputnik 2:lla ja Lassie pala
    Kirja-arvostelut
    0
    186
  18. Uuden ajan taide-elämyksistä?

Kiasman näyttelyssä on kuulemma yhtenä taideteoksena tervaskanto. Luin asiasta toisesta aloituksesta ja pysähdyin pohtim
    60 plus
    36
    179
  19. Mistä hinnat juhlarahoille?

Tallelokerossani on erilaisia juhlarahoja viime vuosisadalta, mm, 200 mk hopearaha vuodelta 1957 Itsenäisyyden juhlaraka
    Yleistä keräilystä
    2
    178
  20. Joutsenlampi-baletin erilaisia...

versioita on esitettu ja esitetään televisiossa YLEn Teema-kanavalla. Parhaillaan (klo 11.45 - 12.51) on menossa hiphop
    60 plus
    4
    172