burnetti

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa burnetti@suomi24.fi Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
240
Kommenttia
5423
Illan kevennys.....:)
Pohjalainen miniä vaati myötäjäisiä.... Uusi meru,30000 rahaa ja vehkeen pituus 25cm... Johon appiukko tuumas: Auton saa7581Hellou höpölit....
Niin.... Noh olipas mukava päivä..... olin töissä...heh.... enkä muuten ole hymyillyt näin paljon pitkään aikaan...... T13578pakko...
se on aloittaa aamu näin linkillä..... mut ville valo on suomen seksikkäin mies......... luulis et huun ukkelitki mi0572Johan on pärkule.....
tässä puoskarin kanssa nälkäisinä pitsaa odottiin tunti... ja jumankauta... sitku ne tuli oli ihan väärät ruuat.... jote23568- 1561
Tosa joku ihmetteli....
ei nyt muista kuka... että miks jaksan hymyillä.... tajusin että en todellakaan jaksa koska mua pännii.....Vituttaaaa...20561Ja taas vitsin tynkää:))
KesäSEKSI tekee iloiSEKSI, jopa hikiSEKSI; ehkä uniSEKSI, yleensä tyytyväiSEKSI, ellei mene nyhjäämiSEKSI tai siirry huo13552"Tuli poika pohjoisen...
Oli lirkun larkun.... Pienen tytön sekoitti.... Tyttö rukka uskoi kaiken.... Sitten seinään kolahti... Nenä siinä väänty4551Ilottunen...
tää on sulle..... mie kaivelin arkistoja...=:0))) ja MM ehkee valkea joulu...täällä lunta jo maassa... ja huomenta kai15548No niin huuhaa....
Mitäs sanoisitte päivän kevennyksestä.....=:8))) *kaivaa vitsi arkistoo........* -Haluatteko säilyttää pulisongit16537Oikein hyvääääää......
aamu päivää ja tieten alkavaa viikonloppu...... ihan siks kirjoittelen..... jos vaikka joku mut muistaa mut....... täh h16532- 9526
Kukas sitä huuhaan....
raittius seuraa nyt pystyssä piti......Ois taasen aika varmaan niitä kokouksia pitää....Lone saa luvan kyl aamul ilmoitt19512Miten olis.....
jos antaisin teille pähkinää...=;0)))*rouskis..* Sinulla on vain yksi tulitikku..Tulet kylmään ja pimeään huoneeseen,j13509Tillin tallin....
tömpsis.....:))) kuis hurisee..... :)) keksikää jotai huuhaata hauskaa... kertokaa vaikka vitsejä...... Täääääää ilma ni9508- 16507
Lasten suusta kuultuja juttuja...!!!
"kesä ku tulee niin alkaa se mulkkujen sota"(murkkujen...) "sillä pipuli"(sipuli.....) ole sitten pokkana kun tollasi7505Hyvää huomenta.....
Tajusin justiinsa että heiii oon olemassa....!!!!!!!!!!!! ei muuta tällä kertaa....*toljotus...*32501jaahas.....
kokeilin tuol sätinkin puolel.... perskeles ku vaikeeta.... mut taidan kömpiä untenmaille ja ajattelin jos tersmies mut10498hyvä neiti puoskari.......!
törmäsin äsken kauheaan pelkotilaan..... pelkään kuollakseni ampiasia..... yksi tuli jopa minua tänne sisälle uhkailemaa5493