Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aulis-vilen
profiilit
aulis-vilen
aulis-vilen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä tunnen olevani kotonani kun oon Suomessa ja Suomen säähän kuuluu kylmä ja pimeä jakso.
Sellasina päivinä kun kohtaa halkopino sateen ja pääsee ehtoolla kuumaan suihkuun,se voittaa etelän löhöilyt.
Sit tulee ne kauniin rapsakat pakkaspäivät ,kylmän sininen taivas ja kirkkaat hanket,koneitten usvat pakkasaamuina ,taas tuntee elävänsä.
Kevääst puhumattakaan ja kesästä ,mä en mee minnekkään mä oon kotonani.
14.10.2012 18:12
Suomalaiselle.
Aloin oikein miettimään kommenttiasi ja meiän kateutta.
Ollaanko me tosiaankin onnellisia vain silloin kun kaikki on samassa kuraojassa päät samalla tasalla.
Eli ei se niin väliä oo miten menee kuhan ei naapurilla mene paremmin.
14.10.2012 18:04
Eniten hämmästelevät ne jotka on tääl ajassa retostelleet kuoleman jälkeisellä ikusella pimeyrellä.
13.10.2012 14:12
Aamuisin koitan rentouttaa itseni välttämällä palstan räyhähenki kerjuja,sitten lähtöhetkellä otan sellaisen hapoille vievän session.
Yleensä pääsen apinan raivoon työntämällä autoni käyntiin hiki laskee sopivasti pikku hetken ajellessa.
Sitten on kestävyys puoli kun kipaisen kerrostalojen rappuja ees taas ,venyttely hoituu samalla kun kumartelee natsojen puoleen.
Iltapäivällä oon useinkin mielikuva treenejä kun koitan ajatella mitä taloja välttelen ,kotona on päivittäin kotityöt ja pakollinen salille meno vaimon vaatimuksesta.
Hoikkana on hyvä olla tosin olen huomannut et lihasmassa on alkanut kankistaa nuorta seksi sympoolia.
13.10.2012 06:37
Nurmi ei paljoo puhunu se vaan kattos kelloo,se karas sillon ku hannes hymyili ja peräseinäjoen susi irvisti juostessaan.
Se pariisin maratooni oli karsee taival.
06.10.2012 21:52
Minä kun oon tämmönen kotona viihtyvä kotiseurun reissumies niin olen ajatellu et laitan matkarahat seiniin kiinni.
Ei semmonen paljoakaan ajatuksia avarra mut ompahan siistit nurkat.
Mä taivastelen vaik sitä et miten ihmiset jaksaa rähjätä toisilleen,ventovieraille ihmisille.
Vaatiiks häränhäntien keittely sellasen pitkän ja kapean kattilan?
21.09.2012 23:05
Viimesen päälle tietenkin,kaksinkertanen eriste ja nauhat kulmiin,ei tipu eikä lirise.
Kun kattelee kuvia ennen ja jälkeen niin olihan vanha nuhruinen.
21.09.2012 23:02
Näin viikonloppuisin varsinkin kun voi valvoa pikkasen myöhempään aamuisin.
Kuhan kattelen kirjotuksia ja taivastelen noit sanailuja.
Nytkin ajattelin et ei oo ketään jolle hehkuttais uuren saunaosaston kiiltoa ja saresuihkun pehmeyttä, kelpaa siel loiskia.
21.09.2012 22:45
Eihän ny mitään arkipäivästä,jos hunksi lupaa oikein paraatipuolestaan kuvan niin jotain sen tasosta pitää keksiä.
04.09.2012 19:55
Jos tekee toiselle pahaa niin on epäonnistunut? nut jos onnistuu siinä pahanteossa kuten se hesalainen pariskunta? onko silloin onnistunut omassa lajissaan?
Mä sanoisin et tollanen pahuuren teko on oman elämänsä väärinkäyttämistä ei epäonnistumista.
Epäonnistumista vois olla esim,oman lapsen suojeleminen joltain ja siin mennää metsään.
01.09.2012 14:11
Ollaanko me ystäviä?
Juuri näin tää homma etenee,luehan mun eka kirjotus ja ota siitäkin opiksesi jotain mun mustavalkoisesta luonteesta.
kaikkee ei tarvitse ymmärtää ja kaikkee ei tarvi hyväksyä.
31.08.2012 20:32
Ken lie tää tuntematon ? Leinon siskoko kenties?
04.08.2012 23:03
Olisin erimieltä kanssasi,sillä kansakoulupohjalta on parempi touhuta tääl netissä omin nimin.
kirjastossa semmosia kirjoja ettei nimeäkään osaa lausua ,hae sieltä sitten tietoa.
Mulla tää netti on verraton tietolähre ja hakeminen on nopeeta verrattuna kirjasta hakemiseen .
Ei muuten olis varaakaan sellaseen kirjamäärään et sama tieto olis käsillä,puhumattakaan siit pölymääräst minkä ne keräis.
Jos pelkää epätarkkaa tietoa niin ei se kirjakaan oo jumalan sanaa.
Jos tarkotat osaamisella kärentaitoja niin ei niitäkään kirjasta opita.
16.07.2012 17:28
Moi maarina
Minähän oon jo museokamaa nuorten mielest ja pitäs harkita hautapaikkaa itelleen mut ku ei pysty,ei vielä.
Sain viikko takaperin sellasen halauksen et vielkin tunnen lämmön rinnallani.
sen kunniaks antaa trumpetin soira
http://www.youtube.com/watch?v=mljDbWgBk8c
05.07.2012 19:46
ainoo asia mist olen purnannu alotuksissa on se kun alottaja jättää kirjotuksensa täysin tuuliajolle ja aloittajan tarkotus jää hämärän peittoon.
05.07.2012 19:36
Eipä se ollu jokapäiväist meilläkään,halaaminen nimittäin lapsuurenkorissa.
En kans muista paljoakaan sylissä roikkuneeni,sillon ku oltiin kipeitä isäkin voi tulla sänkyn viereen.
Ei menny miehuus ku turhaan lapselle leperteli.
28.06.2012 22:20
Vähemän on tullu haastettua viimeaikoina,enempi hiljaa olen ollu.
Mul on sellanen tunne et tää on mun kotopaikkani ja tänne mää kuulun,tääl on muitakin Suomalaisia.
28.06.2012 22:13
Kukas sitä nyt neulaa,herneitähän sinne kiskotaan.
Olen viimesen tunnin miettihy sitä et voiko puita halata noin vaan?
Jospa joku puu onkin enemän kättely linjalla ja tykkäis enemän ku oksist vaan vähä kiinni pitäs?
Ne voi pahotta mieles ko halita varottamatta,jos noi männyt purottaaki neulases mielipahast?
28.06.2012 22:06
Mä olen aina totellu määräyksiä,kotikiusattu kun olen mut onks se niin vaarallist jos pikkuse hyppi aisan yli?
Mil taval se haittaa meit vanhempia?
27.06.2012 21:04
Eiks se o hyvä jos on nätti ehtoo?
Mee terassille tietsikkas kanssa ja nauti molemmista,pelistä ja luonnosta.
27.06.2012 21:01
19 / 29