Vapaa kuvaus

Aloituksia

147

Kommenttia

2529

1. Oopperan kummitus

Kun Andrew Lloyd Webberin musikaali "The Phantom of the Opera" tuli Oscars-teatteriin Tukholmaan, niin se oli suurmenest
    Ikäryhmät
    35
    3071
  2. Vihaiset vanhukset kaatuvat helpommin

Tällainen otsikko oli täkäläisessä iltalehdessä tänään. Voimakkaat tunteet ovat terveydelle vaarallisia. Karoliinisessa
    60 plus
    28
    2973
  3. Muistatteko vielä surmanajot?

Näin yöllä unta surmanajoista ja ajattelin heti aamutuimaan aloittaa tällaisella kysymyksellä, mitä kokemuksia teillä on
    60 plus
    16
    2969
  4. Aviomiespalvelu!!!

Voi hitsi! Katselin juuri TV:ssä suomalaista ohjelmaa tamperelaisesta miehestä joka aloitti Aviomiespalvelun. Palveluu
    60 plus
    37
    2848
  5. Isosisko, pikkuveli, "pseudokaksonen"?

Sanotaan että isosisko/isoveli on hyvin itsenäinen ja luottaa omiin kykyihinsä. Isosisko tietää kaiken, osaa kaiken. Hän
    70 plus
    4
    2725
  6. Keskisormi

Olin Viking Linen laivan ruokasalissa syömässä aamiaista. Selkäni takana potki joku tuolini jalkoja, vilkaisin olkapääni
    Lasten suusta
    8
    2687
  7. Isältä pojalle - vaikuttava filmi

Tässä nyt kasaantuu samanlaisesta aiheesta, lapsuuden traumoista, kirjoittaminen ja kertominen. Täällä Ruotsin TV:ssä n
    70 plus
    24
    2658
  8. "Nuorekas" ihminen?

Olen seurannut eräällä toisella seniorisaitilla keskustelua "nuorekkaasta ihmisestä". Keskustelun avaaja ihmetteli tuota
    60 plus
    27
    2575
  9. Miesten maailma?

Katsoin eräänä iltana TV-ohjelmaa missä puhuttiin tahallisesta tyttövauvojen tappamisesta ja abortoimisesta jos ultraään
    60 plus
    16
    2430
  10. Joko olette "huiputettavissa"?

Olen huomannut että varsinkin tällaisilla paikkakunnilla missä asuu paljon eläkeläisiä, hankkivat liikkeitten omistajat
    60 plus
    31
    2425
  11. EU:n kulissien takana

tehdään päätöksiä, joista meille tavallisille pulliaisille ei puhuta mitään. TYÖTTÖMYYS on sana, joka saa monen huolest
    60 plus
    41
    2367
  12. Siksi työttömyys ei saa hävitä...

Työttömyyttä vastaan ”taistelemisen” takana on todellisuus johon vaan harvalla ja valitulla on sisäänpääsy. Tässä hil
    Hallitus
    39
    2171
  13. Hienot ihmiset

Savolaistyttö oli saanut kotiapulaisen paikan hienossa kaupunkilaisperheessä. Eräänä aamuna, kun hän oli petaamassa herr
    Savolaisvitsit
    0
    2158
  14. Haesoo...

Kaksi rähjäisen näköistä kulkuria käveli tiellä, kun toinen heistä alkaa nyrpistellä nenäänsä ja sanoo: - Tiällä haesoo
    Savolaisvitsit
    0
    2156
  15. Kolari

Isäntä oli juuri saanut ajokortin ja ostanut uuden auton. Hän halusi esitellä autoansa rengille ja niin he lähtivät pien
    Savolaisvitsit
    0
    2149
  16. Hukutko kamaan?

Olen seurannut yhtä englantilaista "reality-ohjelmaa", missä autetaan ihmisiä hävittämään liiat kamat asunnoistaan ja ta
    60 plus
    22
    2134
  17. SUDOKUN pauloissa

Olen jäänyt kiikkiin Sudokujen ratkomisessa! Joka aamu ratkaisen muutaman sudokun ja annan harmaille aivosoluille aamuju
    60 plus
    27
    1913
  18. Koolla sittenkin väliä?

Lepakoita on n. tuhatta eri lajia ja niitten tutkimisen tuloksista yritetään päätellä erilaisia kehittymisen taustoja.
    Ikäryhmät
    17
    1896
  19. Mitä tekisitte n 70 milj markalla?

Täällä meillä on kaikkien aikojen lotto/jokerivoitto odottamassa onnellista (?) voittajaa, lähes 100 milj SEK! Voittopo
    60 plus
    26
    1832
  20. Mainosbluffia

Tarkoitukseni ei ole aloittaa uutta keskustelua laihduttamisesta, vaan siitä epätoivosta jota taitavat mainosmiehet ja m
    60 plus
    39
    1792