Vapaa kuvaus

"Älä saata minua eikä ketään meikäläistä viinan kiroihin äläkä naisen pauloihin, sillä viina vie jätkältä järjen, rahat ja vapauden. Nainen taasen ottaa kerralla kaikki ja lisäksi jatkaa jätkän sukua, mikä ei ole tarpeen." - jätkän rukous Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

725

1. ja kesälaadulla siis.
  2. Monenmoista savotoijaa löytyy kyllä tältä autoalaltakin. Voisi jopa sanoa, että vaikka olisi millainen virtuoosi ajamaan autoa eteenpäin, niin sitten kun pitää tehdä jotain muuta, esim. peruuttaa, niin uusavuttomuus iskee. Tasaisella kentälläkään ei saada peruutettua sitä auton mittaa ilman vekslailua, edes puolikasta :)

Joskus muistaakseni näin itsekkin vähän tuollaisen vastaavan tapauksen kuin sinä. Vaan tietysti jos tottuu siihen ettei tarvitse itse tehdä kuormiaan, niin mistäs sen yks´kaks oppii. Ei mistään. Parempi onkin, että siinä on joku kokeneempi ainakin katsomassa ettei tee mitään suurta munausta.

Lisäksi tuo vaatetus-juttukin herättää kommentoimaan, että jännä miten muutamat lähtevät talvellakin töihin pikkukengät-sukat-lyhyet kalsarit-housut-paita-kesätakki-periaatteella. Mahtaa siinä kylmä tulla jos auto jää syystä tai toisesta tienvarteen ;)

"ei siitä saanut edes kahvikupillista palkaksi kiitoksesta puhumattakaan"

Kiittämättömyys on maailman palkka. Tähän olen törmännyt itsekkin. Jossain sivutiellä on auto ojassa, tai sitten sivuutustilanteessa lipsauttaa ojaan (jopa niinkin ettei minun auto liiku yhtään ja silti ajetaan ojaan), niin sitten kun autat tämän YLEENSÄ miehen tielle, niin ei edes kiitosta saa palkaksi. Kun auton saa tielle ja käy irrottamassa vetoliinan, niin ukko saattaa lähteä samoin tein ajelemaan :D
    Rahaa en ole vielä sortunut ottamaan vastaan, vaikka sitäkin on tarjottu, eräskin nainen tyrkytti väen vängällä 20 euroa kun satuin tulemaan paikalle ja olemaan jopa ainut joka teki jotain. Raiteesta oli silleen nätisti viskannu auton tien reunaan, levitetyn penkan päälle, ihan ilman vetämistäkin olisi saanut sen auton tielle. Kun tulin siihen, niin paikalla oli ehkä 5-6-7 MIESTÄ ihmettelemässä kädet taskussa tilannetta. En kyllä muuten olisi enää pysähtynyt siihen, mutta kun näin että nainen seisoo siinä auton rinnalla niin...
    Niin siinähän kävi niin, että kun mie pysähdyin siihen ja laskeuduin kopista, niin KAIKKI paikalla ihmetelleet miehet lähtivät samointein pois. Operaatiossa meni ehkä noin 5min ja palkaksi sain nätiltä naiselta, kirkkaana kevätpäivänä, aurinkoisen hymyn ja kiitoksen ;)
  3. Ajaahan nämä toveritkin näitä tuliteriä loistoautoja Etelä-Suomen teillä suurin piirtein ruokapalkalla. Joku tai jotkut katselee autot valmiiksi esim. Saksassa ja pojat tulevat Venäjältä Suomen kautta sinne Saksanmaan satamaan. Autot laivaan ja saavat syödä napansa täyteen. Sitten kun kippo saapuu Suomessa satamaan, onkin jo perhanan moinen kiire että kerkiää Vaalimaalta yli ennen puoltayötä. Siksi näkee niitä järjettömiä ohituksia ja kovia nopeuksia ;)