Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
timo-kantola
profiilit
timo-kantola
timo-kantola
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
25
Kommenttia
223
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Darvwinin evoluutiomallista kun tässä puhutaan..
Itse en ole vaivautunut Lajien Synty kirjaa lukemaan, mutta hyvin valaiseva on tämä lähes tunnin mittainen BBC:n laatu dokkari: Darwins Garden: Dangerous Ideas
http://www.youtube.com/watch?v=FM_L_rAUuHg
Luulen että tuon katsottuani olen aika hyvin perillä Darwinin teoriasta.
Ohjelmassa tehdää useita testejä/kokeita joita Darwin kehitti ja teki luodessaan teoriaa. Jos telkkarista ei tule mitään mielenkiintoista, niin tämä kannattaa katsoa
(englannin kielinen).
04.01.2013 02:10
Ei mua siunaukset haittaa, mutta jos valtion pää rupeaa julkisesti siunailemaan, niin voisi tehdä sen oman kirkkolahkonsa tilaisuudessa - kiitos.
Siviili elämään ei noi woodoot oikeen istu.
01.01.2013 20:12
"Mistä sä Saulin vakaumuksen tiedät. Taas näkyy miten ateilla toiveet ja tosiasiat sekaantuu."
Jaa-onko Sauli oikea uskovainen niin kun esim. Pertsa?
Vai minkä tason uskis se on?
01.01.2013 19:42
"meneekö kaikki ohi mitä opetetaan , aivan ,kuin seula.
Jos parannus ---> taivas."
Pöh! Et ole viellä tajunnut että satua koko "opetus" - uppoaa hitaisiin :)
Herää pahvi!
30.12.2012 16:00
Aloittaja hmph - tämä on sinulle:
Katsotko että itse et ole "tieteen orja"?
Rukoilemalla ja woodoollako zättäilet :) Liikutko vain jalan tai hevosella?
Risuillako lämmität luolasi, miten sait tulen aikaiseksi? Jne...
No ehkä voit hieman valaista mystistä "tieteen orja" kategoriaa..
21.12.2012 18:10
Kaikki luonnontilassa olevat tilat ja paikat, missä ei ole ihmisiä ovat neutraaleja.
Niissä ei ole näkyvissä ihmisen mielikuvitus juttuja symbooleineen.
Ihmisten mukana kulkee hömppä ja huuhaa.
16.12.2012 20:53
Luulisi kirkon kuuntelevan väen tietävän vastauksen - varsinkin uskoontuolon mekanismista - olisi kiva kuulla.
Vai onko se mekanismi se että kastetaan muutaman viikon ikäisenä?
16.12.2012 01:11
Niin että tällainen teoria.
Mistä te tuon tiedätte - lukeeko jossain tietolähteessä noin, vai keksittekö ihan itse?
14.12.2012 21:03
Mites ne krisselit jotka kerkee kupsahtaa ennen tempasua (eli kaikki)
Eikö tunnu vähän huijaukselta?
13.12.2012 19:06
Onx Jessellä herkkä hipiä?
Kaikki muut se nielee, paitsi itseen kohdistuvan kritiikin :)
Grow up man!
Näin siis sadussa...
01.12.2012 14:17
Jep, eli suojatellä pyöräilevät on vapaata riistaa. Tässä on ihan turhaan tullut väisteltyä noita pyöräilijöitä, Hyvä että tämäkin selvisi.
Aikusten oikeesti, väistän ja varon kuitenkin, ihmetyttää koko suomalainen "suojatie"käsite.
30.11.2012 06:20
Eihän maata voi omistaa.
Voit tallustella tonttisi ympäri korkeintaan noin 100 vuotta, ja sitten.. et enään välitä - et pysty.
Amerikkalaisetkin menettävät maansa, miljoona vuotta eteenpäin - kukaan ei välitä, Maa jaksaa odottaa :)
Miljoonavuotta eteenpäin, meille ei sellaista ole olemassa - aivan.
19.11.2012 21:45
"Kuten amerikkalalaiset sanovat, niin ratkaisevaa ei ole se ensimmäinen maili, vaan se viimeinen, eli mitenkä lähdet täältä."
Niimpä esim. kolmoismurhaaja Latella on Ingenjör_81:n mukaan asiat kivasti. Verrattuna esim. tavalliseen koti isään joka hoitaa asiansa murhaamatta, raiskaamatta, pahoinpitelemättä ketään koko elämänsä aikana. Hän vain ei usko Ingenjör_81:n jumalaan, niin hän saa Ingenjör_81:n mielestä kärvistellä helvetissä maailman loppuun - toisin kun Late, joka juhlii voittajien puolella?
Huh huh.
Ihme on jos joku viellä nykyaikana uskoo tuollaisiin lähi-idän satuihin,
10.11.2012 17:25
Tuo ylläoleva oli vastaus Ingenjör_81:lle
10.11.2012 15:44
Kristityt saavat esim. lapsenraiskaamisen anteeksi - pyytämällä jumalaltaan anteeksi. Tämä on mielestäni hieman kummallinen oppi, koska eihän ko. kristitty ole jumalaansa raiskannut, vaan lapsen.
Myös murhaamisen saa jumalaltaan anteekisi kuten hihhuleiden julkkis mannekiini - Late NBK:sta.
Joten eikö se ole hieman leväperäinen moraalioppi, jota krisselit tuputtavat?
Kirkko voisi oikein hyvin keskittyä yli 18 vuotiaitten houkutteluun kasteeseen. Tällöin kohdehenkilöllä olisi paljon paremmat valmiudet käsittää mihin hän on sitoutumassa.
10.11.2012 15:42
"Jumala on suoraan kertonut, että vuosi 2012 tulee olemaan valtavan suuren muutoksen vuosi maapallolla...."
Talvivaaran jätealtaan valli on ruvennut vuotamaan - onko se merkki?
http://yle.fi/uutiset/talvivaaran_jatevesivuoto_jatkuu_120_rekkakuormaa_tunnissa/6364782
06.11.2012 18:10
Kun Saul Schubak on nyt "järkyttänyt " kokoomuslaisia nyt näillä arjalaisilla kannanotoillaan, niin aikovatkohan erottaa hänet, vai pysyykö tiukasti kokkelien riveissä?
04.11.2012 14:52
"Oletko joskus ajatellut, mitä olisi, jos ei olisi mitään? Kun ajattelee ei-mitään, täytyy lakata kokonaan ajattelemasta koko asiaa."
Helppoa, tälläinen - ei mitään - tilanne oli minulla ennen syntymääni, nykytietämyksen mukaan noin 13.7 miljardia vuotta. Muutaman kerran olen ollut - ei mitään - tilaanteessa kun olen ollut nukutettuna leikkauspöydällä.
Seuraava lopullinen - ei mitään - tilanne tulee kun kuolen.
Maapallo jatkaa radallaan, vaikka minulle kaikki lakkaa olemasta.
04.11.2012 10:51
Nimimerkki ;:; 3.11.2012 15:03:
"..lopun merkkejä on näkyvissä jo aika paljon."
Tuo lauseen loppu meni ihan oikein:
http://www.avaruus.fi/uutiset/astrobiologia/kahden-miljardin-vuoden-kuluttua-maapallolla-elaa-vain-mikrobeja.html
04.11.2012 00:26
Nyt en jaksa etsiä, mutta kaksi aiheryhmää josta uskiksilla tulee joskus aika pöyristyttävää tekstiä on seksuaalivähemmistöt ja pedofilian uhrit.
Lisäksi Palestiinaaiset ei paljoa saa uskiksilta sympatioita, vaikka joutuvat nykyaikana asumaan ghettoa muistuttavissa oloissa - sen luvatun kansan toimesta.
03.11.2012 15:12
2 / 12