Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Tasavero "hieno asia"??

Tasavero tarkoittaa, että kaikki maksavat hankkimastaan eurosta saman osuuden yhteiskunnalle verona. Kunnallisverossa t
    Ikäryhmät
    3
    273
  2. Onko Hs ikärasistinen lehti?

Hs:n pääkirjoitus kiinnittää huomion nuorten ajamiin kolareihin ja toteaa, että 80% kuolonkolareista on nuorten miesten
    70 plus
    3
    271
  3. Hei Rouvat!

Mustat sukat jalkaan. Wagner on keksinyt kylmälle vaimolle korvaajan. Kts. eilisen päivän Hs/sarjakuvat.
    70 plus
    1
    268
  4. Painoindeksit uusiksi

Nyt sitten on todistettu, että tuo ihannepainoindeksin yläraja ei meidän ikäluokassa olekaan 25, vaan suunnilleen 30. 30
    70 plus
    12
    268
  5. Jos minä olisin huumepomo.

Kuten olemme seuranneet lehdistä, Suomen oikeuslaitos on sekaisin. Se tutkii itseään ja etsii ympäri maata asiaan sotk
    70 plus
    5
    266
  6. Nyt kaikki taputtamaan

Berlusconin syytesuoja murtui. Vahingonilo on parasta iloa.
    70 plus
    12
    261
  7. Demokratia huojuu

Keskustassa huhuillaan, josko vaihdettaisiin puheenjohtajaa ensi kesänä. Jos vaihdettaisiin, niin tuosta uudesta puheenj
    70 plus
    15
    259
  8. Taitamattoman virkamiehen möläys

Keskeneräisen suunnitelman julkituominen voi aiheuttaa suurta huolta. Hyvä esimerkki on Jorvin sairaalan Saattohoito-os
    70 plus
    4
    252
  9. Vakava sairaus

Syksyllä se iski. Olin täysin suojaton sitä vastaan. Se vei mehut elämältä. Se toi muassaan kaiken maailman muutkin onge
    70 plus
    28
    248
  10. Mikä ihme meidän oikeuslaitosta vaivaa?

Tuntuu, että suurrikollisia suojellaan, kuten noita pankkiryöstöä yrittäneitä ja kansan mielestä hyvin toimineita poliis
    70 plus
    12
    246
  11. Ahneena loppuun asti

Nimetön varatuomari marisee tämän päivän Hesarin mielipidesivulla, että on se niin väärin, kun Hallitus on päättänyt ott
    70 plus
    69
    243
  12. Kiroillen eteenpäin

Katselin 55 ohjelman. Esko Roine sanoi, että ihmisen pitäisi nauraa joka päivä tietty aika ollakseen hyvinvoiva, Minä en
    70 plus
    22
    240
  13. Hyvä Erkki

Minusta on ihan hyvä, että edes yksi meidän politikoista uskalsi jukisesti ottaa kataa sen Berluconin hölmöilyyn.
    70 plus
    3
    239
  14. Huomenta sunnuntaina

Vaimo. Mitä ihmettä varten Sinä olet repinyt tyynystäsi päällisen pois. Mies. No kun minä näin Sinusta unta. Hesari
    70 plus
    3
    238
  15. Saas nährä

onnistuuko kokoomus torppaamaan tuon Peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson'in vanhustenhoitolakiesityksen. Mu
    70 plus
    53
    236
  16. Hu, Huu

Onko täällä ketään? Suomi- - Ruotsiottelu menossa ja täällä kaikuu tyhjyys.
    70 plus
    13
    234
  17. Näin vedätetään hintoja

Jonkun päivittäistavaratuotteen hintaa tulee seurattua syystä tai toisesta. Minä olen havainnoinut läheisessä Prismassa
    70 plus
    4
    233
  18. Yhtenäinen EU huvittaa

EU:lla ei pitäisi olla sisäisiä rajoja. Ei pitäisi, mutta kun on. Esimerkiksi tuo Ruotsin ja Itävallan erillislupa nuusk
    70 plus
    6
    229
  19. Jäähyväiset

Hei palstalaiset. Minä en ole ikinä loukkaantunut teidän asiallisista vastauksistanne enkä myöskään omasta mielestäni as
    70 plus
    11
    225
  20. Muistattekos vielä?

Bensa maksoi alle markan ja sitten sen hinta kohosi puoleentoista markkaan ja sitten lähestyi kahta markkaa. Silloin jok
    70 plus
    9
    223