Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Nouseeko Tv-lupamaksu?

Yksinelävien Tv-lupamaksu tulee halpenemaan, koska katto tulee olemaan ilmeisesti 140€/v. Entäpä, jos onkin kaksi siinä
    70 plus
    39
    222
  2. Varokaa lääkkeitä ja lääkäreitä

Varokaa varsinkin verenpainelääkkeitä, sillä niissä voi olla monia sivuhaittoja, jotka ovat yhtä vaarallisia, kuin ne v
    Ikäryhmät
    24
    211
  3. Haukkuva koira naapurissa

Mikä avuksi naapurille tai heidän koiralleen, joka jätetään päiväksi kotiin kun ihmiset menee töihin, kouluun ja päiväko
    70 plus
    3
    209
  4. Läähättäkää ja nauttikaa,

mutta älkää valittako. Suomen mantereella tätä herkkua, jota helteeksi sanotaan, on vain muutaman päivänä vuodessa. Jok
    70 plus
    10
    208
  5. Oiva rangaistus

Tuolla Amerikan maassa pieni uskonlahko uhkasi polttaa Koraanin ja islamistit olivat kauhuissaan ympäri maapallon. Olen
    70 plus
    13
    208
  6. Hei meitä ryöstetään

Varokaa vanhat ystäväni autokorjaamoita, niissäkin on tulospalkkaus. Vein autoni 60 000km huoltoon. Työnjohtaja soitti
    70 plus
    6
    208
  7. Mistä eläkeläinäen huomaa, että on sunnuntaiaamu?

No siitä, kun herää lumiaurojen kolinaan lähes lumettomalla asfaltilla. Varmaan niillä on kiire ajoon, ettei vähäinen au
    70 plus
    11
    207
  8. EVIRAKO uusiksi?

Venäjän tarkastuslaitos on havainnut puutteita suomalaisessa elintarviketuotannossa. Elintarvikerekat käännytetään rajal
    70 plus
    20
    201
  9. Yhteensattumia

Mittasin verenpaineeni. Se oli 120/80/67. Mietin, kuinka se oli niin tutun tuntuinen. Sehän oli sama, mikä oli sen vehke
    70 plus
    13
    200
  10. Perheväkivallan tasapuolisuus... hämmästyttää.

Olen hämmästynyt, koska olen luullut, että vain miehet hakkaa vaimojaan, mutta tutkittu julkinen totuus onkin, että olem
    70 plus
    16
    198
  11. Kyllä se oli noloa

Olimme vaimon kanssa kaupassa. Hyllyjen välejä kierrellessä havaitsin tarjouskahvi kasan ja otin yhden paketin ja heiti
    70 plus
    15
    194
  12. Salarakas

Minä tunnustan. Minulla on salarakas. Illalla Hän odottaa minua jo vuoteessa. Lukiessamme painan pääni Häntä vasten. Lam
    Huuhaa
    2
    193
  13. Kaikkeen sitä tottuu

Olen käynyt mustikassa niin kuin varmaan monet muutkin meistä sen taidon vielä osaavista. Kun tulin ensimmäisen, noin k
    70 plus
    11
    193
  14. Meinasimpa kaatua

Jo oli liukas postilaatikolle vievä asfaltoitu pihatie. Musta jää peitti sen pinnan ja täysin näkymätöntäkin se jää oli
    70 plus
    9
    190
  15. Muistoja lapsuudesta 2

Jokaiselle meistä valkenee jossain vaiheessa lapsuutta, että Joulupukkikin tarvitsee apulaisia, eli lahjan tekijöitä. M
    70 plus
    28
    187
  16. Miksi me maksamme?

Lukaisin tuolta lehdistä jutun, jonka mukaan joku ministeriö hävisi oikeusjutun työntekijän kiusaamisesta ja joutuu mak
    70 plus
    5
    185
  17. Milloinkahan tulee kolmas puhallus?

Nyt on jo nähty kaksi maailman laajuista lääketeollisuuden puhallusta. Ensin oli se lintuinfluenssa ja viime vuonna H1N1
    70 plus
    7
    184
  18. Taas muutama kiinni

Lähes koko Suomen historian ajan on valtiolta pimitetty veroja melkein ilman rangaistusta. Kuitenkin verojen pimityskin
    70 plus
    9
    183
  19. Vaalea vaiko tumma

Tämän päivän Hesarissa tietoguru Torstilta kysytään, vaaleaksi ja tummaksi paahdettujen kahvien suosituimmuutta. Torsti
    70 plus
    19
    180
  20. Maalaismiehen viisautta

Tämän aamuiset keskustelut kotona toivat mieleen Maalaismiehen taannoin sanoman. "Me päätettiin vaimon kanssa, ettemme
    70 plus
    8
    175