Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

sa4ru5@suomi24.fi

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: sa4ru5@suomi24.fi

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

1. Salaiset galleria-sivut ?

Kertoisiko joku, mikä on salaisten galleria-sivujen tarkoitus? Joutuuko sellaisen tekemään voidakseen rekisteröityä? Vai
    50 plus
    17
    1508
  2. Korvaako kasko ?

Kun liikenteessä todennäköisesti alkaa olla entistä enemmän autoja ilman voimassa olevaa liikennevakuutusta, heräsi kysy
    Autoverot ja vakuutukset
    11
    1473
  3. Millä mittaat ihmisen arvon?

Tasa-arvo ei ilmeisesti koskaan täydellisesti toteudu. Ihmisiä arvioidaan erilaisin mittarein ja leimataan monin erilais
    50 plus
    23
    1463
  4. Miten vanhaksi haluaisit elää?

Haluaisitko elää esim. 200-vuotiaaksi, jos se uusien hoitojen avulla tulisi mahdolliseksi? Miten haluaisit loppuelämäs
    60 plus
    21
    1442
  5. Presidentin valinta?

Millä perusteilla valitset oman presidenttiehdokkaasi?
    50 plus
    32
    1441
  6. Ovatko suomalaiset tyhmiä?

Ovatko suomalaiset sinun mielestäsi tyhmiä vai fiksuja - noin yleisesti ottaen. Kuuntelin äskettäin yhtä tuttua, joka o
    50 plus
    40
    1432
  7. Vakava keskustelunaihe ?

joku peräänkuulutti vakavampia, asiallisia keskusteluja tällä palstalla. Mikä sinun mielestäsi olisi kiinnostava vakav
    50 plus
    14
    1398
  8. Mistä buukkaatte edulliset lennot?

suunnittelemme tyttären kanssa muutaman päivän lomaa jossain mielenkiintoisessa miellyttävässä eurooppalaisessa kaupungi
    5
    1390
  9. Celesta, kertoisitko ?

Hei Celesta, kertoisitko, miksei seksipalstalta saa poistetuksi omaa tekstiään? Ilmeisesti sinä siirsit äskettäin sinne
    50 plus
    26
    1377
  10. Topatut ryntäät ?

Taitaa olla taas "luvaton" keskustelunaihe, mutta haluaisin kuitenkin kuulla, mitä mieltä muut aikuiset ovat. Teatteris
    50 plus
    28
    1347
  11. Kinky-seksiä auttajalle

Kuulin tänään ystävältäni jutun serkkunsa aikamiespojan kokemuksesta vajaan kuukauden takaa Helsingissä: Nuori mies koh
    50 plus
    7
    1336
  12. Vakuutuspetoksista

Mitä mieltä olette vakuutuspetoksista? Kun olen kertonut matkalla ryöstetystä laukustani, olen hämmästynyt siitä, miten
    50 plus
    18
    1331
  13. ONNEA PIRRELLE !

Onnea Pirrelle, jos vietät tänään nimipäivääsi ja onnea muuten vaan, ellet sattuisi viettämään. Onnea myös kaikille mui
    50 plus
    37
    1325
  14. Intohimon kohdetta, välinettä vai ...

mitä auto merkitsee sinulle, 50 -ikäinen nainen tai mies? Haluatko/koetko, että autosi merkki viestittää jotain sinun
    Ikäryhmät
    28
    1323
  15. Mikä saa miehen kyyneliin?

Kysymys miehelle: Haluaisitko sinä kertoa, mikä asia sai sinut viimeksi kyyneliin? Tai oleko koskaan itkenyt? Kysymys
    50 plus
    20
    1322
  16. Mistä Suomeen uusi idoli?

kysellään keskustelupalstojen etusivulla ja iltapäivälehtien lööpeissä. Kuka elossa oleva suomalainen kelpaisi sinun mi
    50 plus
    25
    1312
  17. Sain kuulla Mikosta ja...

tuon tarinan teidänkin luettavaksenne - jonkun iloksi, toisten harmiksi. ;)) Naiiviudessaankin tarina pysähdytti pikkuhe
    Ikäryhmät
    9
    1300
  18. Tommy T:n perjantairuno

Tommyn perjantairuno puhutteli minua, toivottavasti teitäkin - vaikkei ryppyjä vielä olisikaan. ;)) Joka rypystä, syve
    50 plus
    38
    1299
  19. Naisten laukut

Hei tytöt, oletteko tulleet ajatelleeksi, - minkä arvoista laukkua kuljetatte mukananne? - mitä siitä seuraisi, jos lau
    50 plus
    15
    1278
  20. Hyvää ruokaa halvalla?

Onko sinulla hyviä ohjeita, miten voisi valmistaa hyvää ruokaa halvalla? Mitä teet, kun tulossa on joukko nälkäisiä ruo
    Ikäryhmät
    16
    1257