Vapaa kuvaus

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa burnetti@suomi24.fi Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

240

Kommenttia

5423

1. Hmmm.....

Täällä se vaan käy karmea kato viestiketjuissa...... Surullista.......=:0(.......... Sitten juoru....Peter Munck on tal
    Huuhaa
    58
    1267
  2. Heippa huuhaa...

Tässä on tullut koettua draamaa tääl huuhaal...Mut sellaista toivoisin että...Kun ja jos joskus tapaatte huuhaa ihmisiä.
    Huuhaa
    48
    1263
  3. ILTAAAAAAA.....

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ........... tämä viesti on aivan tyhjänpäiväinen...mutta kun e
    Huuhaa
    48
    1226
  4. Tää on...

sellainen testi sydeemi...... saas nähä.... mitä tapahtuu.... Wiikonloppuja kaikille!!! ja iloinen mieli...=:0))
    Huuhaa
    20
    1219
  5. Hyväääää ystävän...

päiväääääääää myös huuhaa ystäville......!!!!!
    Huuhaa
    22
    1216
  6. Vitsia pukkaa....

näin perjantai päivän ratoksi......=:0))))) "mies katseli itseään peilistä....ja sanoi vaimolle..-tässä sitä on dynam
    Huuhaa
    26
    1214
  7. Vitsi......

Intiaanipoika kysyi eräänä päivänä hämmentyneenä äidiltään:-Äiti miks isoveljen nimi on Mahtava Myrsky? -Koska hänet sii
    Huuhaa
    31
    1201
  8. heips kukkuu...

hanis bubbelit.... kuis tänään ja hiljaisuus senkun jatkuu.... Vai niin jaahas ollaan sit hiljaa..... ja se alkaa nyt,,,
    Huuhaa
    51
    1183
  9. Rakkaat kanssa siskot......

varsinkin muna anneli.....:) Älkää murehtiko ikääntymistänne.... ne on munat jotka pilaantuu, ei kanat.......;))))))))))
    Huuhaa
    34
    1181
  10. "järjen veiiiiiiiiiiiiiiiiit......

ja minusta orjas teiiiiiiiiiiit...taa daa daaa taaaaaa daaaaaa" diu diu iltaa vaan kaikille....=:0))))))
    Huuhaa
    38
    1177
  11. Jassoo.. jokohan pulju....

aukes... kokeillaan noin... juuh... Niin ja huomenta vaan kaikille.... :))) Tänäänkin taitaa ihan hyvä päivä olla....:)
    Huuhaa
    40
    1165
  12. Jaahas....

ollaan nyt kesäajassa...Itse siirsin kellon keittiöstä makkariin....heh... Huomenta kaikille.....Aurinko paistaa ja linn
    Huuhaa
    7
    1128
  13. Puskahuutelijoille...

ihan oma vittuilu avaus.... moon valmis taistoon.... kerta nassuanne auotte jatkuvasti......!!!!!!!!!!!!!!! JOTEN AN
    Huuhaa
    24
    1112
  14. huomenta.......

haukotuksen kera..... tehdään tästä päivästä taas hyvä.....:)))))))))))))
    Huuhaa
    105
    1102
  15. Tää on semmoinen....

hyvän huomenen toivotus...Pirteää aamua vaan huuhaa.....=:)))))))
    Huuhaa
    26
    1090
  16. Huomenta.....

tylsä aloitus.... mut mut minkäs voit...:)))
    Huuhaa
    32
    1037
  17. Kolme hyvää tapaa poistaa........

ressiä ja patoutumia........... 1. huutaminen..AAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHh 2. Pelata tekkeniä...turpiin vaan menetelm
    Huuhaa
    7
    1036
  18. ERILAISIA PIKKUJOULUJA!!!!

Valitse itsellesi sopiva.... Prinsessa ruusunen:Sammut sadaksi vuodeksi... Lumikki: Heräät seitsemän miehen kanssa.. Kei
    Huuhaa
    36
    1034
  19. Saiskos...

luvan.....? http://www.youtube.com/watch?v=HcOo-CfSee0&feature=related
    Huuhaa
    34
    1026
  20. Huomenta....

Ei oo nettiseksiiiii tarjol mut... Mut virtuaali sumpit kyl voisin tarjota....:) Iloista päivää vaan kaikille:)))
    Huuhaa
    27
    1009