Vapaa kuvaus

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa burnetti@suomi24.fi Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

240

Kommenttia

5423

1. Vitsi.....

Isä kysyi pikku-kallelta kuulumisia koulun jälkeen: "Mitä oppiaineita teillä oli tänään?" "Kemiaa.." Vastasi pikku-kalle
    Huuhaa
    12
    659
  2. Se on taas se aika kun...

huuhelihaa hiljenee mutta ei hätäää...Brune täällä voi jutella vaikka yksinkin... Ajattelin kertoa meidän kauhukatista..
    Huuhaa
    18
    658
  3. KOETULOKSIA..................

Annella,Bertalla ja Cecilialla on ollut koulussa kokeet,ja he nyt vertaileva,miten koe on mennyt. Näyttää,että tytöt ova
    Huuhaa
    6
    658
  4. Yksinpuhelua....

huuhaalla havaittavissa....Jaahas tieten joskus aloitukset on sellaisa ettei niihin tiedä mitä sanois... Voi niin mulle
    Huuhaa
    18
    655
  5. Mahtuuks...tänne...

vai onks tääl täyttä....?????????????????
    Huuhaa
    17
    653
  6. Onko tämä huuhaata......

Pelikaani voitti jokerit 3-1..........Pyörtyyyyyyyyy......hyppii onnesta...........hyvä pelikaani...... Ai niin en kyl i
    Huuhaa
    30
    652
  7. Lasten suusta...

usein totuus tulee...."Äiti sä oot hullu..." hmm lieneekö tuo totta...=:)))) höömentä..!!!!
    Huuhaa
    21
    650
  8. Mitä tekis.. meniskö.... nukkumaan...

valittaisko kurjuutta.... meniskö suihkuun.... jääkaapille........vai istuisko tässä huuhaalla vai keksiskö joku parempa
    Huuhaa
    39
    649
  9. iltaa kaikille.....

nyt on massu täynnä roskaruokaa.... mutta nythän on todistettu se et roska ei olekaan roskaruokaa.... sit viel tilaisin
    Huuhaa
    24
    648
  10. Voiks nimimerkki.....

joutuu pannaan..... DR Swan ei pääse kirjaantuuuuuuuu.... ja kun avaa jonkun viestin ruutu kuulemma ihan valkoinen......
    Huuhaa
    9
    644
  11. Huomenta..........

mä tääl kukun ku tuo nenä tukos...aaaargh... ilmakin näyttäis viel sateiselta.... mut siit huolimatta huuhaa huomenta...
    Huuhaa
    9
    637
  12. Iltapäivääää.....

vaan itsekullekin säädylle.... nukkuisko vai huuhailisko.... siinäpä pulma..... lähtis noi nakit vaan silmistä pois....:
    Huuhaa
    43
    635
  13. Jaahas se olis....

vkl ohi ja arki taas maanantaina koittaa......:)) Piristävää eikös totta... Kirottu maanantai.... Niin ja iltaa vaan kai
    Huuhaa
    20
    635
  14. Hellou höpölit......

Jaahas.... Tossa vähän värjäilin hiuksia ja nyt en enää niin brune..... ihan vallan punikseksi muutuin.... Ja täytyy iha
    Huuhaa
    16
    631
  15. lasten suusta kuultua.....

Tossa arskan kans kiihkeesti suuteloin pihalla.... viereen istahti naapurin pikku-tytteli....katsahteli mua siin tutkien
    Huuhaa
    8
    627
  16. Äsken.....

röyhtäsin julkisesti..... ku sidua hörpin..... pitäiskö hävetä.....:)))))
    Huuhaa
    21
    624
  17. iltapäivääää huuhaa.... parhaista.....

mis sie.... tuus haasteleen.....:))))
    Huuhaa
    43
    624
  18. ILTAA MURUMUSSUKKELIT::::::.

ajattelin laulaa teille.........*avaa ääntääääään....* Juokse sinä humma kun tuo taivas on niin tummaaaaaaaa...." no nii
    Huuhaa
    7
    618
  19. Pehmoisia... unia.......

jokaiselle... mukavia unikuvia:)))))))nati nati....
    Huuhaa
    15
    613
  20. nukutteko vai.....

muuten vaan olette kovin hiljaisia.....:).. Sitten vinkki... Älkää ikinä liittykö mihkään sellaiseen kuntosaliin missä e
    Huuhaa
    14
    611