Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. onko

täällä suomenmaassa enää sellaisia tyttöjä jotka ovat enemmänkin koti-ihmisiä eikä mitään baarittelioita? Sellaista kun
    Tapasimme Suomi24:ssä
    12
    1937
  2. Ostaja ei rekisteröinyt...

Joo nyt kävi niin että kun myin tarpeettoman kakkosautoni pois ja vaikka paperit allekirjoitettiin ja päivämäärät jne..
    6
    1798
  3. Apua tarvitaan...

Hei kaikki! Nyt tarvisin kyllä teidän alan ammattilaisten apua. Minulla on ollut jo 2 vuotta profiili ja usealla treffi
    Nettideittailu
    24
    1727
  4. Vaihto halvempaan.

niin mulla on nyt tällä hetkellä auto joka on 7v. vanha ja autolla ajettu 140tkm. Merkkiä en ala tässä mainostamaan mutt
    3
    1671
  5. Todella vaikea löytää ketään...

Joo tähän on nyt tultu, siis nyt todella tajuan vasta kuinka mahdotonta on löytää kumppania. Totesin taas eilen sen kuin
    Sinkut
    16
    1498
  6. Sinkun leima.

Joo ajattelin tässä kysäistä muilta yksinäisiltä semmoista että oletteko huomanneet sellaisa että esim. joku kavereistan
    Sinkut
    8
    1437
  7. Nainen ulkomailta?

Noniin siis olen 25v ja en ole löytänyt suomesta vielä naista joka kunnioittaisi raittiuttani ja muutenkin terveitä eläm
    Monikulttuuriset suhteet
    9
    1418
  8. Asiakaspalvelu ei pelaa!!

Joo on näköjään soneran asiakaspalvelussa kiirettä kun eivät ehdi vastata puhelimeen ollenkaan. Olen nyt jo yli tunnin v
    Sonera
    11
    1398
  9. Oma kokemukseni

Laitoin ilmoituksen treffipalstalle ja sainkin 2 vastausta, ensimmäinen vaikutti ihan mielenkiintoiselta vaikkakin aika
    Treffeillä
    2
    1367
  10. Ostin auton Mutta ihan susi!!!

Niin minkälaiset on ostajan oikeudet kun ostin tässä auton liikkeestä ja se on kyllä ihan susi. Jo matkalla irtosi pyör
    12
    1364
  11. Sinkku ja seurustelematon

Joo siis täällä palstalla on tullut esille paljon se että monet sinkut ovat aivan "rikki" jos parisuhde on kaatunut ja s
    Sinkut
    5
    1362
  12. Onko teillä

hyvät ihmiset mitään moraalia kun pitää harrastaa noita yhdenyönjuttuja. Ei olisi tullut kuulonkaan tälläinen meno entis
    Yhden yön jutut
    5
    1357
  13. Huijaustako?

Juu siis minulla on ollut ilmoitus netissä jo yli 8kk. ja tulosta ei ole syntynyt. Eräs asia tässä kuitenkin kaivaa miel
    Nettideittailu
    9
    1320
  14. Naapurien ainainen kyttäys

Mulla on naapurit ollut ongelmana jo viimeiset 19 vuotta. Asun omakotitalossa ja tää on niinkutsuttu "lähiö" koska talot
    Naapurit
    9
    1290
  15. Vinkkejä kaivataan..

Morjens! Kertokaahan nyt hyvät naiset ja miehet jotain neuvoja mitä teen kun ongelmana on se että vaikka minulla on tre
    Nettideittailu
    11
    1268
  16. Menkää nyt hyvät sinkut...

sine ulos ja baareihinj niin löydätte seuraa. Minä itse olen koti-ihmisiä ja kärvistelen iltani kotona ja päivät töissä.
    Sinkut
    9
    1262
  17. Liput salkoon 9.4

Mikael Acricolan ja suomen kielen päivän kunniaksi!
    Liputuspäivät
    1
    1218
  18. Hyvää Uutta Vuotta!

Kaikille palstalaisille parempaa uutta vuotta. Taas on vuosi mennyt eikä tämä vuosi ollut edellistä vuotta kummempi. Ole
    Uusivuosi
    7
    1177
  19. Kaiuttimet

Niin onnistuuko 6#9 kaiuttimien asennus avensikseen? Siellä kun on ne takaluukun saranaputket vai mitä nyt onkaan niin
    Avensis
    6
    1132
  20. Mistä johtuu

että niin moni venäläinen nainen ja suomalainen mies heti naimisiinmenon jälkeen eroaa? Aloin tässä vaan pohtimaan kaikk
    Monikulttuuriset suhteet
    4
    1047