Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mattle
profiilit
mattle
mattle
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
197
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi! Tämä on härmänkieltä ja tarkoittaa hyvin menee.
Liukkaat olivat aamusella tiet ja jalkakäytävät. Nyt on niin harmaata, että taitaa tuo sohva kutsua. Lenkkeily on viimepäivinä jäänyt vähemmälle, kun ei viinahimo ole ajanut liikkeelle.
12.01.2006 15:49
täältä. Onnittelut ! Otan sen kunniaksi kahvia.
11.01.2006 21:17
Tärkeintä säilyttää tasapaino ja mielenrauha. Kireys, ärtymys, tympääntyminen ovat tuttuja ryypätessä, siksi niistä pyrin olemaan erossa. Nämäkö minä muistan, tulee tästäkin päivästä viinaton.
10.01.2006 15:54
Pitkästä aikaa normaali maanantai työssä, mutta olotila on poikkeava, ei krapulaa ja muutenkin mukava olotila.
09.01.2006 14:55
Hiljaista oli hiihtoladulla, vain kirkonkellot ääni kuului. Oli muuten hyvä mietiskellä, krapulaista sunnuntai-aamua ja terveellistä lenkkeily päivää. Päädyin siihen, että haluanko todella vaihtaa tämän olotilan, vapisevaksi ja tutisevaksi ukoksi. En ! Raitista päivää kaikille, sitä haluaville.
08.01.2006 11:13
Iloisin mielin täälläkin herättiin, eikä ole viinan himosta tietoakaan. Kyllä krapulaton aamu on hieno asia, nyt voi suunnitella mitä vapaapäivänä tekee. Yksin olen voimaton alkoholiin nähden.
07.01.2006 08:14
Aamulla iski viinahimo, onneksi Alkon tuotteita ei ollut lähimailla. Nyt viina halut on tipotiessä, ne jäi tuonne hiihtoladulle. Nyt roppa kaipaa vain lepoa, ensimmäinen taistelu voitettu. Päivä kerrallaan.
06.01.2006 11:20
Melkein kaikilla ihmisillä, jäi joulua enne oleva kiire päälle. Töissä oli kauhea hässäkkä, kaupassa törmäiltiin ostoskärryillä, liikenteessä ohitettiin niin kun formula kisoissa. Ihmettelin tässä kun pääsin kotia, että pystyin olemaan rauhallisella mielellä koko päivän.
Tätä se ilmeisesti raittius teettää !
04.01.2006 19:22
Minulle ei sovi tipatontammikuu, se on uuden juomakierteen siirtämistä tuonnemmaksi. Parhaat tulokset olen saanut, tänään en ota, huomista en tiedä.
03.01.2006 16:50
Huomenna on taivaalla paljon tähdenlentoja, näkee paljaalla silmällä ja vaikka on pilvinen sää. Meinaa katsoa illalla hiihtolenkillä, ei lenkillä saa olla niin kiire ette malta pysähtyä. Raitista loppupäivää!
02.01.2006 17:43
Toivotan kaikille ketjulaisile HYVÄÄ UUTTA VUOTTA. En ole koskaan tehnyt uudenvuoden lupauksia, tänään lupaan katsoa vuoden vaihtumista raittiina.
31.12.2005 14:56
Kyllä minulle on terveellisempää, katsoo olohuoneesta mäkihyppyä. Taitaa tämäkin päivä mennä raittiina.
29.12.2005 16:31
Joulu on takanapäin, uusi viikko alkoi raittiina. Kyllä oli hyvä joulun aika, ruoka maistu, ei kädet vapisseet, yö unet oli normaalit. Tapanina oli niin paksuolo, että piti käytä 15 km hiihtämässä. Paras lahja oli minulle, että sai olla selvin päin.
27.12.2005 14:38
Hiljennyn pikkuhiljaa joulun viettoon, palaan astialle pyhien jälkeen. RAITISTA JOULUA ! kaikille raittiutta haluaville.
t. Lema
ps. muistakaa olla kiltisti.
23.12.2005 14:10
Eilen illalla kun en ottanut viinaa, niin auto tuli laitettua kuntoon. Silloin kun otan alkoholia, kaikkia asia on rempallaan. Kun on raittiina, hommat on kuitenkin jotenkin hallinnassa. Sen vuoksi en ota tänään.
22.12.2005 08:51
Eilen illalla auto heitti lataamasta, jouduin aika pitkän matkan ajamaan valoilla. Aamulla akku oli niin heikko, ettei lähtenyt käyntiin. Pyörään joutui turvautumaan, kyllä siinä hikituli kun 8km polki. No kävin ruokatunnilla ostaa uuden laturin, jos sais illalla vaihdettua. Pitää tässä kohta lähtee pyöräilee kotia kohti. Kyllä Herra koettelee, mutta minä uskon ettei se hylkää.
21.12.2005 14:43
Tänään tuli 2 viikkoa raittiutta, sen kunniaksi en ota tänään. Muutin Kalle nimimerkin uuteen, koska oli jo toisen käytössä. Raitista päivää kaikille haluaville.
20.12.2005 08:07
10 / 10