Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

sa4ru5@suomi24.fi

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: sa4ru5@suomi24.fi

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

1. Kieli on vallankäytön väline

Olisi kiva kuulla: Miten sinä olet viime aikoina käyttänyt omaa kielellistä valtaasi? tai Miten sanojen merkitys on m
    Ikäryhmät
    7
    626
  2. Kerrotko nimesi?

Onko sinulla tapana esittäytyä esimerkiksi uusille naapureille, järjestöissä, seminaareissa tai matkoilla, kun seurustel
    60 plus
    7
    624
  3. Positiivisen palautteen seuraamuksia ?

Onko sinulla tapana lausua kohteliaisuuksia, antaa kiitosta tai muuta positiivista palautetta? Positiivisella palauttee
    50 plus
    12
    614
  4. Kauneimmat joulumuistot?

Millaisia ovat sinun kauneimmat joulumuistosi ja mihin elämänvaiheeseen ne liittyvät? Muistelen itse lämmöllä lapsuuden
    50 plus
    9
    610
  5. Oletko nähnyt toivoa?

Missä?
    50 plus
    18
    607
  6. Asummeko ahtaasti?

Yhdytkö näkemykseen, että suomalaiset asuvat nykyisin ahtaasti, kun asunnoissa on keskimäärin vain vähän päälle 30 neliö
    50 plus
    12
    597
  7. Kuinka korkealla ja kuinka syvällä olet käynyt?

Kuinka korkealla ole käynyt katselemassa maisemia? Oletko tarvinnut lisähappea kiivetessäsi? Itse en ole kiipeillyt vuo
    60 plus
    38
    592
  8. Oletko parantanut maailmaa?

Miten? En tarkoita virallista hyväntekeväisyyttä enkä ympäristötekoja yms., vaan pieniä asioita, joilla voi ajan mittaa
    50 plus
    15
    589
  9. Lisäaineista brittilehdissä...

Tässä on pari linkkiä, joissa käsitellään lisäaineiden vaaroja. Tarjoan haasteen: Ehtisikö joku kääntää tiivistelmän tän
    50 plus
    11
    580
  10. Oletko päätä pitempi?

Tässä taas perjantairuno teidänkin iloksenne ja ehkä myös hetken pohtimisen aiheeksi. (Lainaus on luvallinen.) t. O-O M
    50 plus
    8
    579
  11. Kielijumppaa pikkujouluaikaan ...

Harjoituksia pikkujouluja varten... Sanoja, jotka on vaikea lausua kännissä: * Suuryritysrypäs * Kulttuuriministeriö *
    50 plus
    5
    574
  12. Ovatko jouluvalmistelusi vielä kesken?

Äskettäin saamani tekstiviesti neuvoo: "Vältä joulustressi seuraavasti: Ripottele kardemummaa leivinpellille 75-asteisee
    50 plus
    9
    568
  13. Kuka on sinun suosikkisi ?

satusuomalaiseksi? Itse en ole vielä päättänyt, ketä äänestäisin: Väinämöistä, Ainoa, Uunoa vai Lenitaa. ;))
    50 plus
    11
    566
  14. Kumman kaa...

sinä haluaisit silmätysten seurustella ja miksi: Jari Sarasvuon vai Hannu Taanilan? (minä valitsisin Taanilan, koska ha
    50 plus
    6
    565
  15. Edullisia kilometrejä optimihintaisella?

Autonvaihto on edessä ja harmittaa etten tiedä niistä mitään. Toivoisin suosituksia ja mielipiteitä auton hankkimisesta
    6
    565
  16. Lohdutusta ja ymmärtämistä?

Minusta on surullista, että me ihmiset usein pelkäämme, aristelemme tai suorastaan välttelemme ihmisten kohtaamista tila
    50 plus
    8
    562
  17. Suositko suomalaista ?

Missä asioissa?
    50 plus
    10
    557
  18. Yritetäänkö vaikuttaa EUssa?

Sallitaanko mielettömän tuhlauksen jatkua vai yritäisimmekö osaltamme vaikuttaa asiaan? Keksisitkö parempaa käyttöä 200
    50 plus
    5
    554
  19. Naisille in English - tai miksei miehillekin

Sain tänään sähköpostissa päivän piristysviestin, jonka haluan välittää teillekin Englannin opettaja kirjoitti taululle
    50 plus
    6
    553
  20. Feminismi ja sovinisti?

Yleissivistymättömänä haluaisin mielelläni tietää, mitä tarkoitetaan sanoilla: feminismi ja sovinisti.
    50 plus
    8
    549