Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

sa4ru5@suomi24.fi

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: sa4ru5@suomi24.fi

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

1. Puhutko rumasti rakkaillesi?

Osin tv:n innoittamana keskustelimme äskettäin siitä, miten nurinkurisesti ihmiset saattavat puhua kaikkein rakkaimmille
    50 plus
    26
    1221
  2. Katseletko pöttökameroita tai muita ...

webbikameroita? Mikä on mielenkiintoisin löytämäsi? Minä en meinaa saada tietokoneella välillä mitään tehdyksi, kun k
    50 plus
    14
    1197
  3. Mitä harrastat?

Oli kiva tietää, millaisia harrastuksia tämän ikäryhmän ihmisillä on. Oletko aloittanut jotain uutta eläkkeelle jäätyäsi
    60 plus
    23
    1181
  4. Oletko rakastunut ?

Oletko rakastunut kerran vai ehkä useampiakin kertoja elämässäsi? Vai onko tunne jäänyt sinulta kokonaan kokematta? Ky
    50 plus
    19
    1170
  5. Eutanaasia - mitä mieltä olet?

Miten suhtaudut eutanaasiaan? Missä tilanteissa eutanaasia olisi mielestäsi hyväksyttävä ratkaisu? Pitäisikö säätää uu
    50 plus
    20
    1157
  6. "Minä rakastan sinua!"

Näin viikolla vilauksen jenkkilän kallonkutistajatohtorin suositusta ohjelmasta. Siinä keskusteltiin noiden kolmen sanan
    50 plus
    12
    1153
  7. Ihmisen karvoitus?

Näin äskettäin televisiosta pätkän ihmisen karvoitusta ja sen poistamista käsittelevästä ohjelmasta. Se herätti mieleeni
    50 plus
    17
    1144
  8. Vieläkö miehet osaavat antaa naiselle ...

...takin päälle? Äideiltä ja isiltä tekee mieleni kysyä, oletteko opettaneet pojillenne, miten se tehdään. Kysymys tul
    50 plus
    19
    1109
  9. Ihokosketusta kaipaaville ...

Tommyn uusin perjantairuno iloksenne ja joidenkin harmiksi - sen tiedän. ;)) Hulluuden alkeet Tiedän! Tiedän! Jos sinu
    50 plus
    16
    1107
  10. Missä käyt melomassa?

Melontakärpänen puraisi minua. Nyt haluaisin löytää uusia mielenkiintoisia paikkoja, jossa voisin käydä "seikkailemassa"
    50 plus
    19
    1081
  11. Mistä onni löytyy?

Mistä sinun onnesi löytyy?
    Ikäryhmät
    9
    1080
  12. Onkohan liian sopimatonta tänne?

Ritva Valkaman kauan sitten esittämä tarina: Brittilady kutsui budoaariinsa hovimestarin, joka kumartaa arvokkaasti j
    50 plus
    14
    1078
  13. Plungerille Orava-aiheesta

Kerroit eilisessä keskusteluketjussa ottaneesi esille minustakin kiinnostavan keskustelunaiheen. Jostain syystä koneeni
    50 plus
    18
    1072
  14. Mitä teit 60-luvulla?

Joku oli hauskasti analysoinut sukupuolten välisiä suhteita 20-luvulta 2000-luvulle, mutta välistä puuttui monimutkaisem
    50 plus
    15
    1055
  15. Korvikemies postimyynnistä:

Pyydän palstan mukavilta miehiltä anteeksi, mutten malta kuitenkaan olla tuomatta tänne seuraavaa, mielestäni hauskaa, j
    50 plus
    22
    1055
  16. Ruotsin malliinko meilläkin?

Ruotsissa poistetaan suojateitä ja jalankulkijoiden liikennevaloja, kun tutkimukset osoittavat suurimman osan jalankulki
    50 plus
    15
    1025
  17. Uusin/hauskin oma niksisi

Kerro meille iloksi tai hyödyksi viimeisin keksimäsi niksi. - Tai laita luovat aivosolusi liikkeelle ja keksi uusi. ;)
    50 plus
    10
    1020
  18. Melontaseuroista 60 km säteellä Hgistä?

Innostuin viime kesänä melonnasta ja meloin sisävesillä ohjatuissa ryhmissä 10-25 km ilta- tai päivämatkoja. Nyt haluai
    6
    1011
  19. Tökkiikö teilläkin suomi24-posti?

Itse en ole ainakaan pariin päivään päässyt "lokerolle". Onkohan vika systeemissä, näppihäiriö vai onko virus päässyt hy
    50 plus
    32
    1005
  20. Mitä äänestäisit Natoon liittymisestä?

taidan taas kirjoittaa väärälle palstalle, mutta haluaisin mielelläni tietää, mitä suuret ikäluokat asiasta ajattelevat,
    50 plus
    15
    1003